26 април, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈАСопствениците на бродови стануваат одличен облог

Сопствениците на бродови стануваат одличен облог

Економското заздравување забавува повеќе од очекуваното на сметка на делта варијантата од коронавирусот, со одложувања во глобалниот синџир на снабдување и очекувана пониска побарувачка на домаќинствата од очекуваното.

Во Кина, продажбата на мало се зголеми за само 2,5 проценти на годишно ниво во август поради епидемиолошки проблеми, додека нивниот раст беше уште 8,5 проценти во јули. Ако негативните ефекти на делта варијантата на Ковид-19 продолжат да влијаат врз економијата, па на централните банкари најверојатно ќе им биде тешко да изберат мерки за монетарна политика во сезоната есен-зима.

Досега, научивме дека за време на брановите на Ковид-19, потрошувачката на домаќинствата се префрла од услугите на стоките. Ова, пак, предизвикува застој во глобалните синџири на снабдување. Во случај на зголемена загриженост на јавноста за есенската и зимската епидемиолошка состојба, можеме да очекуваме пад на побарувачката за услуги и зголемување на стоката, што ќе продолжи да ги иритира цените на суровините со оглед на тековните тесни грла во глобалната дистрибуција на стоки и ќе ја стимулира политиката на монетарната централна банка.

Сопствениците на бродови веќе профитираа од оваа ситуација.

Маргините на еден од најголемите сопственици на бродови во светот, германската компанија „Hapag-Lloyd“, нагло пораснаа. Нето или маргината на профит на овој бродосопственик се зголеми на 23 проценти во 2020-та година од само 3 проценти во 2019-та година, а во вториот квартал од оваа година, нето маржата на овој бродосопственик се зголеми на 32 проценти од вкупната продажба.

Приходите на „Hapag-Lloyd“ се очекува да пораснат 51% во оваа година. Додека маржите се зголемуваат за сопствениците на бродови, маржите за одредени индустриски производи или производи ќе бидат намалени барем привремено поради повисоките цени на суровините и повисоките плати, бидејќи компаниите нема да можат да ги пренесат зголемените трошоци на клиентите во сите случаи. Американската индустриска компанија „3М“ веќе објави помала оперативна маржа од 50 до 100 основни поени за третиот квартал од оваа година.

Затоа, не е изненадувачки што „Hapag-Lloyd“ и неговиот француски ривал, „CMA CGM“, го замрзнаа понатамошното зголемување на цените за испорака, со што барем делумно ги фаворизираа долгорочните деловни односи и враќања. Некои цени за испорака исто така се зголемија за шест пати. Пандемијата повтори дека глобалните синџири на снабдување се екосистем чувствителен на голем број шокови, како и нашите одговори на тие шокови. Затоа, со затегнување на монетарната политика, централните банкари исто така ќе треба да обрнат внимание на тоа како поскапувањето на долгот во време на повисока инфлација ќе влијае врз индустријата и глобалните синџири на снабдување.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП