петок, 2 декември 2022
ПочетнаЗДРАВЈЕВодете сметка! Овие здрави намирници внесувајте ги во одредени количини

Водете сметка! Овие здрави намирници внесувајте ги во одредени количини

Умерена исхрана е клуч за здравјето. Ако внимавате на здравјето, хранете се разновидно, но умерено. Тоа е советот на сите нутриционисти.

Еве што може да се случи ако се предозирате со здрава храна:

1. Ако премногу јадете свежи моркови во телото ќе се таложи бета-каротен, кој предизвикува каротенемија, болест која ја бои кожата во жолтеникава боја. Како каротенот се обработува во телото постепено исчезнува и нема поголемо оштетување освен тој необичен тон на кожата.

2. Комбуха – кинески пијалок кој го освои светот затоа што ги зголемува добрите бактерии во цревата. Меѓутоа, комбухата содржи и соединение кое се нарекува “фодмап”, нуспроизвод на ферментација на квасец кој доколку се консумира во големи количини, може да предизвика надуеност и проблеми со варењето.

3. Премногу вода може да создаде нерамнотежа на елокторлит што доведува до прекумерна работа на бубрезите. Во екстремни случаи, може да дојде до насобирање вода во мозокот, што го зголемува притисокот врз черепот. Иако се многу ретки и двата случаи може да се појават кај спортисти кои имаат компулсивна потреба да се хидрираат и кај бубрежните пациенти.

4. Авокадото содржи растителни влакна и голема количина на витамини. Исто така, помага при намалување на лошиот холестерол, но и ги одржува клетките поради високата содржина на моно заситени масти. Но, маснотиите остануваат масни. Едно авокадо содржи 240 калории, што е приближно идеален внес на калории. Преголемиот внес на калории доведува до затнувањето на артериите. Мерката е половина или едно авокадо на ден.

5. Цвеклото е одличен извор на витамини и минерали. Содржи и многу азотни оксиди кое вашето тело ги претвора во нитрати кои помагаат при намалување на крвниот притисок. Потоа се претвораат во нитозамини, кои исто така се наоѓаат во месото, што значи дека може да ја зголемат шансата за развој на болести. Поради тоа најдобро би било да избегнувате големо внес на комбинациии од цвекло и црвено месо.

6. Чиа семето се квалификува како супер храна, поради омега 3 масните киселини кои ги поседуваат. Меѓутоа, за да ги добиете омега 3 масните киселини, мора да јадете околу 100 грама чиа семе. А 100 грама чиа семе содржи околу 500 калории, што е приближно исто како еден хамбургер во киоск за брза храна.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП