4 октомври, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАОваа социјална мрежа може да ги загрози „Facebook“, „Instagram“ и „TikTok“

Оваа социјална мрежа може да ги загрози „Facebook“, „Instagram“ и „TikTok“

Апликацијата е целосно фокусирана на гласот, а изговорените зборови автоматски се претвораат во текст.

Дали има место на пребукираниот пазар на социјални медиуми за уште една, малку поинаква апликација?

Во моментов имаме апликации кои се претежно текстуални, имаме апликации и мрежи за фотографии и видео, а „AirChat“ е фокусиран на – глас. Иако апликациите беа претставени за време на пандемијата во која доминантен начин на разговор е гласот (запомнете „Clubhouse“), тие сепак не тргнаа и не привлекоа доволен број корисници.

Тимот зад „AirChat“, кој го вклучува инвеститорот Навал Равикант и поранешниот извршен директор на „Tinder“, Брајан Норгард, верува дека постои пазар за апликации фокусирани на глас.

Тие веруваат дека гласот е многу поинтимен медиум во споредба со текстуалната комуникација, а со тоа и страста може да се пренесе во пораки, за разлика од обичниот текст: „Луѓето се создадени да се согласуваат со другите луѓе, а за тоа е потребен само природен глас објаснет“.

Самата апликација е слична по изглед и интерфејс на бројни постоечки социјални мрежи. Корисниците можат да објавуваат содржини, да следат други корисници, како нивната содржина и можат да испраќаат директни пораки до други корисници на апликацијата. Но, наместо внесување текст, фокусот е на гласот за да треба објавата да се изговори, а корисниците ќе можат да ја слушаат на „AirChat“, но и – да ја читаат. Имено, апликацијата автоматски ќе го конвертира говорот во текст за ситуации во кои не сакате или не можете да ги слушате пораките на другите корисници. Но, поентата е што не можете да ги напишете, само да ги зборувате.

Оваа апликација првпат беше претставена на крајот на минатата година, а неодамна е редизајнирана и е достапна за корисниците на телефони со „Android“ и „Apple“, но само за оние кои имаат покана. Бројот на неговите корисници постојано расте и ќе биде интересно да се види колку корисници ќе продолжат да го користат, а кои само ќе го пробаат и потоа ќе го избришат од уредот, додека повторно треба да се потсети на „Clubhouse“, кој беше некогаш беше многу популарна апликација, а денес речиси никој повеќе не ја спомнува.

Исто така, на страницата „Fast Company“ не потсетуваат на конкурентите кои се појавија по преземањето на „Twitter“ од Маск. Иако имаа големо медиумско следење и иако многу корисници на Твитер, т.е. сегашната платформа „Х“ објави дека ја напуштаат таа социјална мрежа и имаат намера да се свртат кон некои алтернативни решенија, „Mastodon“ имаше само 1,5 милиони активни месечни корисници на почетокот на годината, додека бројките на „Bluesky“ на Џек Дорси се малку подобри и изнесуваат околу 2 милиони корисници.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП