И покрај борбата со цените на акциите, како и гласната публика во врска со несигурноста во иновативните способности на Тим Кук, сепак ,,Apple” повторно е највредниот бренд во светот за 2013 година.
Секоја година ,,BrandZ” и ,,Milward Brown Optimor” ги пресметуваат и рангираат брендовите врз основа на нивната глобална вредност.Иако стапката на раст на ,,Apple” е намалена за 95%, технолошкиот гигант порасна за 1% во 2012 година на неверојатни 185 милијарди долари.
Оскар Јуан, потпреседателот на ,,Milward Brown Optimor” изјави дека рангирањето на компанијата не се базира само на јавно достапни информации, тутку дека уникатен дел е расположивоста на потрошувачите. ,,Milward Brown Optimor” внесе повеќе од 200 милиони потрошувачи од 43 земји на годишно ниво. И покрај се, ,,Apple” во очите на потрошувачите е ,,златен стандард”.
20.MasterCard
Вредност на брендот: $27.8 милијарди
19.SAP
Вредност на брендот: $34.36 милијарди
18.Walmart
Вредност на брендот: $36.2 милијарди
17.Vodafone
Вредност на брендот: $39.7 милијарди
16.ICBC
Вредност на брендот: $41.1 милијарди
15.UPS
Вредност на брендот: $42.7 милијарди
14.Amazon
Вредност на брендот: $45.7 милијарди
13.Wells Fargo
Вредност на брендот: $47.7 милијарди
12.Verizon
Вредност на брендот: $53 милијарди
11.GE
Вредност на брендот: $55.3 милијарди
10.China Mobile
Вредност на брендот: $55.4 милијарди
9.Visa
Вредност на брендот: $56 милијарди
8.Marlboro
Вредност на брендот: $69.4 милијарди
7.Microsoft
Вредност на брендот: $69.8 милијарди
6.AT&T
Вредност на брендот: $75.5 милијарди
5.Coca-Cola
Вредност на брендот: $78.4 милијарди
4.McDonald’s
Вредност на брендот: $90.3 милијарди
3.IBM
Вредност на брендот: $112.5 милијарди
2.Google
Вредност на брендот: $113.7 милијарди
1.Apple
Вредност на брендот: $185 милијарди