Поминаа скоро две цели години откако „OpenAI“ го објави „ChatGPT“, со што ја започна генеративната револуција на вештачката интелигенција. Корисниците се редат за да користат „ChatGPT“, што предизвика трка со вештачка интелигенција меѓу најмалку три големи технолошки компании.
Но, сега кога првичната еуфорија помина, што мисли пошироката јавност за оваа нова технологија?
Визуелно е претставен процентот на корисници кои користат „ChatGPT“ во различни земји низ светот. Овие податоци доаѓаат од Глобалното истражување за расположението на потрошувачите на „Boston Consulting Group“ (CCI Global Consumer Sentiment Survey 2023).
Помеѓу анкетираните земји, Индија има најголем удел (45%) на луѓе кои користат „ChatGPT“.
Ова делумно може да се должи на големиот број ИТ работни места во оваа земја, каде што „ChatGPT“ може да биде вредна алатка.
Една корелација што се појавува во овој сет на податоци е дека земјите кои се помлади во однос на просечната старост на населението имаат тенденција да користат „ChatGPT“ повеќе, најверојатно поради помладата популација со поупатена технологија.
Оваа корелација се одразува и на начинот на кој се користат алатките за вештачка интелигенција. На пример, испитаниците во Индија и Филипините (каде што употребата на „ChatGPT“ е поголема) користат вештачка интелигенција за специфични цели: помош за истражување или како виртуелен личен асистент.
Спротивно на тоа, според „BCG“, испитаниците во САД и Германија (каде што употребата на „ChatGPT“ е помала) главно се „играат со него“.
За корисниците на вештачка интелигенција надвор од ефектот на новина, „задоволувањето на незадоволените потреби“ е клучна тема. Ова може да значи создавање финансиски цели, наоѓање персонализирани препораки или пребарување слични ставки на оние што веќе ги имаат.
Севкупно, околу 40% од сите испитаници во истражувањето рекле дека се возбудени за вештачката интелигенција, 28% се во конфликт поради тоа, додека 29% се загрижени, пишува „Visual Capitalist“.
