21 февруари, 2024
ПочетнаЗДРАВЈЕОвие три пијалаци ги пијат најздравите и најдолговечните луѓе во светот

Овие три пијалаци ги пијат најздравите и најдолговечните луѓе во светот

Дали знаевте дека постојат места низ светот каде што е вообичаено луѓето да живеат до 100 години, а понекогаш и подолго?

Сините зони во светот се петте региони со најголема концентрација на стогодишници, а истражувачите ги пребаруваа овие заедници за да ги бараат тајните за подолг живот. Тие пет региони ги вклучуваат Никоја во Костарика, Икарија во Грција, Сардинија во Италија, Лома Линда во Калифорнија и Окинава во Јапонија.

Додека сите овие региони имаат уникатни диети засновани на пристап и локална кујна, меѓу сите нив има заеднички карактеристики од кои можеме да научиме, пишува „Eat This Not That“.

Кафе: Прво на листата е омилениот пијалок на многумина – кафето. Во регионите на сината зона, кафето е незаменлив дел од секојдневната рутина. Истражувањата покажаа дека кафето може да има голем број здравствени придобивки, вклучително и подобрување на когнитивното здравје, намалување на ризикот од болести поврзани со возраста, како што се Паркинсонова болест и деменција, како и позитивно влијание на губење на тежината и намалување на ризикот од тип 2 на дијабетес. Важно е да се напомене дека овие придобивки доаѓаат од самото црно кафе, без додаден шеќер или млеко.

Чај: Сите жители на сините зони редовно пијат чај. Зелениот чај е особено популарен поради многуте здравствени придобивки, вклучително и поддршка на метаболизмот, намалување на холестеролот и спречување на одредени видови на рак. Истражувањата исто така покажаа дека редовното консумирање чај може да го намали ризикот од кардиоваскуларни болести и да придонесе за долговечност.

Црвено вино: Во Сардинија, повеќето луѓе консумираат умерени количини црвено вино секој ден. Ова вино содржи антиоксиданси познати како полифеноли, кои ги штитат крвните садови од оштетување и помагаат во намалување на ЛДЛ холестеролот. Важно е да се напомене дека умереноста во консумирањето црвено вино се комбинира со урамнотежена исхрана и физичка активност за да се постигне позитивен ефект врз здравјето на срцето.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП