недела, 5 февруари 2023
ПочетнаЕКОНОМИЈАПет совети како да не се изгорите во стресните денови

Пет совети како да не се изгорите во стресните денови

Ако се чувствувате беспомошно, ви недостасува волја, енергија и понеделник е вашиот „најлош“ ден во неделата, најверојатно се соочувате со последиците од раширено исцрпување. Овој синдром значи исцрпеност во психолошка смисла, односно акумулирано незадоволство кое се јавува како резултат на хроничен стрес. Но, не грижете се, не сте единствените.

Добрата вест е дека, со одредени промени во вашата дневна рутина, можете успешно да се справите со исцрпеноста. Затоа, применете ги следните пет совети и влезете во следната година како среќна и исполнета личност:

„ИЗЕДЕТЕ ЈА ТАА ЖАБА“

Ако работата што ја работите е најчеста причина за стрес, тогаш многу е важно да го промените она што ве прави несреќни. За да го надминете ова, применете ја популарната техника – „изеди ја таа жаба“. Во пракса, тоа ќе значи дека денот го започнувате со најтешката и најкомплексна задача, онаа која претпочитате да ја одложите. Има многу придобивки кога најважната задача ја извршувате по три или четири часа на работа. Сè што следи потоа ќе биде полесно, а вие ќе се чувствувате поефикасни и поуспешни.

Свртете нов лист

Промената на старите навики, колку и да се штетни, секогаш е тежок и стресен процес. Веројатно знаете дека пиењето премногу кафе или пушењето цигари не е добро за вашето здравје, но сепак го правите тоа. Затоа алтернативите се одлично решение кое ви овозможува да свртите нов лист, но сепак да си дозволите одредено задоволство.

Вежбајте редовно

Сега кога „свртевте нов лист“, продолжете да правите позитивни промени во вашиот живот. Вежбајте! Откријте што ви се допаѓа и издржете. Тоа не значи дека треба да трчате маратон или да кренете неколку десетици килограми, доволно е само да имате редовна физичка активност. Пешачете, трчајте или ако преферирате јога или танцување, секако дека ќе ви помогнат и да се справите со насобраниот стрес. Вежбањето ќе придонесе за подобро расположение, но во исто време ќе овозможи и поквалитетен сон. Вреди да се проба, нели?

Слушајте смирувачка музика

Не ви е до ништо, ништо ви се слуша ништо? Променете го овој став бидејќи дури и истражувањата на канадскиот универзитет Мекгил покажаа дека музиката навистина влијае на лачењето на хормоните за задоволство. Ако зборовите ви пречат, пуштете смирувачка музика како што се звуците на природата – чврчорење на птици, звук на бранови, звук на вода што тече.

Намалете го внесот на кофеин

Најпознатата супстанца во кафето – кофеинот, го зголемува ризикот од анксиозност (чувство на депресија и тага). Кофеинот не се наоѓа само во кафето, туку го има и во одредени чаеви, чоколади и енергетски пијалоци, па затоа е исклучително важно секојдневно да се намалува внесот на оваа супстанца.

Почнете да ги применувате советите и верувајте во позитивни промени. Многу брзо ќе ги забележите резултатите доколку сте упорни. Психолозите тврдат дека потребни се 21 ден за една активност да стане навика. Затоа, дајте си го токму овој рок за почеток, бидете посветени и веруваме дека исцрпеноста ќе ви биде минато.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП