4 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Tencent“ го забележа најбавниот раст на приходите

„Tencent“ го забележа најбавниот раст на приходите

Приходите на „Tencent Holdings“ пораснаа со најбавно темпо од котирањето на компанијата во 2004-та година, откривајќи го финансиското влијание на кампањата на Кина против локалните успешни технолошки гиганти, пишува „Bloomberg“.

Приходите се зголемија за 8% во трите месеци заклучно со декември. Ова е првпат кварталните приходи да пораснат за едноцифрен процент. Приходите од онлајн реклами не ги исполнија очекувањата на аналитичарите, забележувајќи пад за прв пат во историјата на „Tencent“. И приходите од игри на домашниот пазар се зголемија за само 1%, како одраз на ограничувањата наметнати од државата врз децата кои го погодија најголемиот оддел на „Tencent“.

Најголемите кинески интернет корпорации се помирија со новата ера на претпазлива експанзија, повеќе од една година по воведувањето на тешки мерки кои на крајот го зафатија секој интернет сектор, од е-трговија до онлајн игри и образование. Главниот конкурент на „Tencent“, „Alibaba Group Holding“, забележа најбавен раст на приходите во својата историја во кварталот до крајот на декември.

Приходите на „Tencent“ се зголемија на 144,2 милијарди јуани (22,6 милијарди долари) во кварталот, во споредба со просечните прогнози на аналитичарите од 145,3 милијарди јуани. Нето добивката достигна 95 милијарди јуани, што е значително над прогнозата од 31,5 милијарди јуани, делумно поради еднократниот ефект.

„Tencent“ изгуби повеќе од 470 милијарди долари од својот врв во 2021-ва година, иако во голема мера избегна директна конфронтација со Пекинг. Инвеститорите го менуваат својот пристап кон пазарот откако Си Џинпинг и неговиот заменик Лиу Ха ветија дека ќе ја поддржат економијата и пазарите и ќе го прекинат притисокот врз технолошкиот сектор „што е можно поскоро“, предизвикувајќи историски митинг на кинеските акции во минатата недела.

Има неколку нерешени прашања за „Tencent“

Регулаторите размислуваат да го принудат „Tencent“ да ја претвори својата услуга „WeChat Pay“ во нова финансиска холдинг компанија, објави „Bloomberg“ минатата недела. Ова е дел од промените во финтек единицата на гигантот, што може да ја уништи атрактивноста на целиот негов бизнис со социјалните медиуми. Замрзнувањето на одобрувањето на нови наслови на најголемиот пазар на игри влегува во својот осми месец, што ги оживува стравувањата од притисокот од 2018-та година, што доведе до контракција на најпрофитабилниот бизнис на „Tencent“.

Со оглед на регулаторните пречки дома, „Tencent“ се повеќе се врти надвор. Иако стекнува удели во студиа за игри во Европа и Азија, компанијата соработува со западните гејмерски гиганти за да ги приспособи нивните сакани мобилни франшизи. Најновиот пример за ова е „Apex Legends“ на „Electronic Arts“. Во декември, „Tencent“ основаше нова издавачка поделба фокусирана на глобалните пазари, а која има канцеларии во Сингапур и Амстердам.

Во срцето на онлајн бизнисот на „Tencent“ е платформата за разговор „WeChat“, која ја користат повеќе од милијарда луѓе за сè, од купувања на „League of Legends“ до видео доводи слични на „TikTok“ и нарачки храна. Месечните активни корисници на „WeChat“ се зголемија за 3,5% до 1,27 милијарди во текот на извештајниот период. Дневниот број на активни корисници во мини-програмите на апликацијата – бесплатни лесни верзии на услуги за преземање на главната платформа – се зголемил за 12,5 проценти на 450 милиони луѓе во 2021-ва година, открија директорите во јануари. Менаџментот на компанијата нагласува дека предизвиците со игрите на внатрешниот пазар ги смета за нешто „привремено“ и дека компанијата има голема залиха на наслови кои се подготвени за издавање, додека регулаторната неизвесност се намалува. Во меѓувреме, „Tencent“ истражува нови можности за раст, особено на полето на меѓународните игри, како и во метаверзумот, што Лиу го нарекува „вистинска можност“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП