24 јуни, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈА„Oxford Economics“: Кина очекува силен раст на трговијата

„Oxford Economics“: Кина очекува силен раст на трговијата

Кинескиот извоз и увоз се очекува да засилат во текот на следните месеци како резултат на силното закрепнување на домашната и глобалната економија, според британскиот истражувачки центар „Oxford Economics“.

„Очекуваме дека извозниот момент да остане силен во текот на следните месеци“, се вели во извештајот, додавајќи дека силното глобално економско закрепнување ќе го поддржи извозот на Кина во текот на 2021-ва година, и покрај веројатно повлекување на побарувачката поврзана со пандемијата подоцна во оваа година.

Покрај извозот, британскиот тинк-тенк исто така соопшти дека „смета дека моментумот на увоз треба да се забрза во наредните месеци поради тековното закрепнување на домашното ниво“.

„Очекуваме да продолжи силниот последователен економски раст по привремената слабост во првиот квартал и ние сме оптимисти во врска со извозот и инвестициите во производството“, рече тинк-тенк, истакнувајќи дека потрошувачката треба „повторно да се забрза, бидејќи потрошувачите ќе станат порелаксирани поради подобро здравствени услови и нивните економски состојби“.

Извештајот дојде кога официјалните податоци на Кина претходно истиот ден покажаа дека вкупниот увоз и извоз на стоки на земјата се зголемил за 28,5 проценти на годишно ниво, на 11,62 трилиони јуани (1,8 трилиони американски долари) во првите четири месеци од 2021-ва година.

Тоа значи зголемување од 21,8 проценти од нивото на пред-епидемијата во 2019-ва година, соопшти Кинеската генерална царинска управа (GAC).

Извозот скокна за 33,8 проценти во однос на претходната година, додека увозот порасна во јуани за 22,7 проценти, откриваат официјалните податоци.

Во меѓувреме, кинескиот бум во домашниот туризам исто така ја зголеми потрошувачката бидејќи земјата ефикасно ја ограничи пандемијата со Ковид-19 и стапката на вакцинација постојано се зголемува.

За време на последниот петдневен првомајски празник, кој заврши во средата, Кина забележа вкупно 230 милиони домашни туристички патувања за време на празникот, што е за 119,7 проценти повеќе од минатата година, соопшти кинеското Министерство за култура и туризам.

Томи Ву, водечки економист во „Oxford Economic“, за „Синхуа“ изјави дека „домашното патување најверојатно ќе се опорави на приближно ниво пред пандемија за време на Денот на трудот (1 мај), што е дефинитивно охрабрувачко“.

„Тоа е да се каже, ако имаме силни позитивни резултати од страната на потрошувачите за време на Денот на трудот (1 мај), тоа ќе биде многу охрабрувачки знак дека закрепнувањето на потрошувачката на домаќинствата најверојатно ќе се врати на вистинскиот пат“, додаде Ву.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП