Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Традиционална млекарница Бучен Козјак со нов изглед: нов дизајн за новото време

Време: 14:23

Датум: септември 14, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Една од најстарите млекарници во Македонија, позната по извонредниот квалитет и уникатниот вкус на своите млечни производи со цел да се доближи уште повеќе до своите купувачи го редизајнираше корпоративниот  идентитет и поголемиот дел од своите производи: јогурт, свежо млеко, кисело млеко и сурутка. Производите со новиот изглед ќе бидат доспапни на полиците на маркетите од денес 14.09.2018.

Млекарницата,  која е позната по силната традиција и фамилијарност кои ги носи во основата на своите вредности, се одлучи за овој радикален редизајн од повеќе причини:

  1. задржување и зголемено приближување кон своите купувачи
  2. одговор на естетските преференции на помладите генерации
  3. следење на трендовите на светкиот дизајн на млеко и млечни производи
  4. поместување на стандардите за дизајн на македонските млечни производи.

Чистиот, минималистилки и строг дизајн се одлика на зрелоста и јасната визија на млекарницата. А пак, храбрата различност што продуктите на Бучек Козјак ќе ја носат на полица преку новиот дизајн на амбалажата е одлика на врвниот квалитет и технологија на производство.

На процесот на редизајн на Бучен Козјак им претходеше модернизација и инвестиција во технологијата на производствениот процес и контрола, кои производите ги доведоа до највискок квалитет.

,,Во процесот на редизајнирање влеговме одлучно но и претпазливо, со намера да ја пренесеме јасно пораката до нашите корисници дека сме подготвени за динамиката на сегашноста и идината. Ова не е само редизајнирање на амбалажата, туку нов концепт на размислување, кој е во склад со технологијата и времето во кое делуваме, а со почит кон традицијата и вредностите,, – изјави Анита Спасовска, генерален директор на Бучен Козјак.

Редизајнирањето на Бучен Козјак е доказ за високите естетски вредности на македонските производители, што пак се производ од примената на високи стандарди на млекарницата во своето работење и на индустријата воопшто.

Оваа промена е симптом на развој кај домашните производители, кои се назначајни чинители за економскиот раст на државата и носат оптимизам и прогрес како во индустриската гранка, така и во општеството.  А пак купувачите и љубителите на млечни продукти, ќе уживаат дополнително во совршено редизајнираните вкусни продукти на млекарницата.

 

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Shell е првата странска компанија со лиценца за тргување со нафта во Кина

    Shell е првата странска компанија со лиценца за тргување со нафта во Кина

    Британско-холандскиот концерн „Royal Dutch Shell“ стана првата странска компанија која добила лиценца за трговија со нафтени деривати на домашниот пазар на Кина. Лиценцата е издадена…

  • Societe Generale планира големи отпуштања во инвестициското банкарство

    Societe Generale планира големи отпуштања во инвестициското банкарство

    Француската банка „Societe Generale SA“ има намера да започне масовно намалување на работните места во својата единица за инвестициско банкарство и да најде партнер за…

  • Најнова иновација од Виталиа: бар со Мастиха за грчкиот пазар

    Најнова иновација од Виталиа: бар со Мастиха за грчкиот пазар

    Виталиа која веќе 25 години носи здрави производи на македонскиот и светскиот пазар, овојпат разви бар со мастиха за грчкиот пазар. Она што е интересно…

  • Италија ги казни Ryanair и Wizz Air поради политиката за багаж

    Италија ги казни Ryanair и Wizz Air поради политиката за багаж

    Италијанските власти ги казнија авиокомпаниите „Ryanair“ и „Wizz Air“ за нивната нова политика за кабински багаж. Првата компанија ќе мора да плати 3 милиони евра,…

  • Растот на профитот на Barclays ги израдува инвеститорите

    Растот на профитот на Barclays ги израдува инвеститорите

    Британската банка „Barclays“ објави понизок профит во вредност од 3,5 милијарди фунти во 2018-та година, но сепак тоа ги израдува инвеститорите. Кредиторот има ветено пари,…

  • Goldman Sachs и Apple ќе создадат кредитна картичка за iPhone

    Goldman Sachs и Apple ќе создадат кредитна картичка за iPhone

    Американската технолошка компанија „Apple“ заедно со инвестициската банка „Goldman Sachs“ ќе создадат кредитна картичка, која ќе биде пуштена оваа пролет, соопшти „CNBC“. Таа ќе биде…

  • Катастрофите повторно имаа влијание врз резултатите на Swiss Re

    Катастрофите повторно имаа влијание врз резултатите на Swiss Re

    Втората по големина компанија за реосигурување во светот, „Swiss Re“ не успеа да генерира доволно висок профит во минатата година поради многуте природни катастрофи. Таа…

  • „Нестле“ и неколку други компании ги повлекоа своите реклами од „Јутјуб““

    „Нестле“ и неколку други компании ги повлекоа своите реклами од „Јутјуб““

    „Нестле“ и уште неколку други големи компании ги повлекоа своите реклами од „Јутјуб“ откако еден видеоблогер изрази загриженост дека педофилите ја користат платформата за размена…

  • Македонијатурист АД Скопје прокнижи повисока добивка за 2018 година

    Македонијатурист АД Скопје прокнижи повисока добивка за 2018 година

    Друштвото со своето работење во даванаесетте месеци од 2018 година од пружените хотелски и ресторански услуги како основна дејност како и од други споредни дејности…

  • Wix.com очекува 25% раст на приходите во 2019-та

    Wix.com очекува 25% раст на приходите во 2019-та

    „Wix.com“, која им помага на малите бизниси да ги создаваат и управуваат со сопствените веб-страници, објавија дека приходите од четвртиот квартал се зголемени повеќе отколку…