Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Традиционална млекарница Бучен Козјак со нов изглед: нов дизајн за новото време

Време: 14:23

Датум: септември 14, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Една од најстарите млекарници во Македонија, позната по извонредниот квалитет и уникатниот вкус на своите млечни производи со цел да се доближи уште повеќе до своите купувачи го редизајнираше корпоративниот  идентитет и поголемиот дел од своите производи: јогурт, свежо млеко, кисело млеко и сурутка. Производите со новиот изглед ќе бидат доспапни на полиците на маркетите од денес 14.09.2018.

Млекарницата,  која е позната по силната традиција и фамилијарност кои ги носи во основата на своите вредности, се одлучи за овој радикален редизајн од повеќе причини:

  1. задржување и зголемено приближување кон своите купувачи
  2. одговор на естетските преференции на помладите генерации
  3. следење на трендовите на светкиот дизајн на млеко и млечни производи
  4. поместување на стандардите за дизајн на македонските млечни производи.

Чистиот, минималистилки и строг дизајн се одлика на зрелоста и јасната визија на млекарницата. А пак, храбрата различност што продуктите на Бучек Козјак ќе ја носат на полица преку новиот дизајн на амбалажата е одлика на врвниот квалитет и технологија на производство.

На процесот на редизајн на Бучен Козјак им претходеше модернизација и инвестиција во технологијата на производствениот процес и контрола, кои производите ги доведоа до највискок квалитет.

,,Во процесот на редизајнирање влеговме одлучно но и претпазливо, со намера да ја пренесеме јасно пораката до нашите корисници дека сме подготвени за динамиката на сегашноста и идината. Ова не е само редизајнирање на амбалажата, туку нов концепт на размислување, кој е во склад со технологијата и времето во кое делуваме, а со почит кон традицијата и вредностите,, – изјави Анита Спасовска, генерален директор на Бучен Козјак.

Редизајнирањето на Бучен Козјак е доказ за високите естетски вредности на македонските производители, што пак се производ од примената на високи стандарди на млекарницата во своето работење и на индустријата воопшто.

Оваа промена е симптом на развој кај домашните производители, кои се назначајни чинители за економскиот раст на државата и носат оптимизам и прогрес како во индустриската гранка, така и во општеството.  А пак купувачите и љубителите на млечни продукти, ќе уживаат дополнително во совршено редизајнираните вкусни продукти на млекарницата.

 

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Цукерберг останува на чело на „Фејсбук“

    Цукерберг останува на чело на „Фејсбук“

    Основачот на „Фејсбук“, Марк Цукерберг, во интервју за Си-ен-ен изјави дека нема да ја напушти својата функција и дека ќе остане на чело на компанијата.…

  • „Југохром“ ќе постави филтри со кредит од МБПР

    „Југохром“ ќе постави филтри со кредит од МБПР

    Владата на седница вчера ја задолжи Македонската банка за поддршка на развојот (МБПР) да склучи договор за кредит од 92.242.500 денари со комбинатот „Југохром“ од…

  • „Икеа“ укинува 7.500 работни места низ светот

    „Икеа“ укинува 7.500 работни места низ светот

    Шведската компанија за опремување на домот „Икеа“ соопшти дека укинува 7.500 работни места ширум светот, поради новата стратегија за отворање на повеќе продавници во градските…

  • Пивара Скопје и Министерството за здравство го отворија првото Роса школо за родителство во Поликлиниката „Јане Сандански“ во Скопје

    Пивара Скопје и Министерството за здравство го отворија првото Роса школо за родителство во Поликлиниката „Јане Сандански“ во Скопје

    Во рамките на партнерскиот проект на Пивара Скопје и Министерството за здравство, денес официјално беше отворено првото Роса школо за родителство во Поликлиниката „Јане Сандански“…

  • Вип продолжува со реализација на едукативната програма за деца за безбедно користење на интернет низ целата земја

    Вип продолжува со реализација на едукативната програма за деца за безбедно користење на интернет низ целата земја

    “Интернетот не e само игра. Кликај безбедно…” добива свое продолжение и во учебната 2018/2019 година Едукативната програма за деца – “Интернетот не e само игра.…

  • Фершпед АД Скопје ја зголеми добивката за периодот јануари-септември 2018

    Фершпед АД Скопје ја зголеми добивката за периодот јануари-септември 2018

    Групата Фершпед АД Скопје во периодот Jануари – Септември 2018 година оствари оперативна добивка во износ од 136.732 илјада денари искажана во консолидираниот неревидиран Биланс…

  • График на денот: Топ 50 на најголемите светски технолошки компании

    График на денот: Топ 50 на најголемите светски технолошки компании

    Технолошките компании имаат уникатна предност пред другите бизниси и тоа се нарекува “ефектот на мрежата”. Секој нов корисник на одредена платформа ја зголемува вредноста за…

  • Еурокомпозит: фабриката без струја, вработените по дома – има ли крај на маките во последниот загубар?

    Еурокомпозит: фабриката без струја, вработените по дома – има ли крај на маките во последниот загубар?

    Фабриката без струја, погоните без работници, луѓето без плати. Состојбата со последниот македонски загубар се усложнува. Фабриката без струја, вработените по дома Во Еурокомпозит останаа…

  • PG & E е загрозена од банкрот поради пожарот во Калифорнија

    PG & E е загрозена од банкрот поради пожарот во Калифорнија

    Американската енергетска компанија „Pacific Gas and Electric Company“ (PG & E) се соочува со колапс заради тековниот пожар кој ја опустоши Калифорнија. Претходно во понеделникот,…

  • Societe Generale заработи глоба од 1,34 милијарди долари за кршење на санкциите

    Societe Generale заработи глоба од 1,34 милијарди долари за кршење на санкциите

    Француската банка „Societe Generale“ се согласи да плати 1,34 милијарди американски долари за да ги сопре истрагите за санкциите во САД, објавија Федералните резерви. Од…