Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Традиционална млекарница Бучен Козјак со нов изглед: нов дизајн за новото време

Време: 14:23

Датум: септември 14, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Една од најстарите млекарници во Македонија, позната по извонредниот квалитет и уникатниот вкус на своите млечни производи со цел да се доближи уште повеќе до своите купувачи го редизајнираше корпоративниот  идентитет и поголемиот дел од своите производи: јогурт, свежо млеко, кисело млеко и сурутка. Производите со новиот изглед ќе бидат доспапни на полиците на маркетите од денес 14.09.2018.

Млекарницата,  која е позната по силната традиција и фамилијарност кои ги носи во основата на своите вредности, се одлучи за овој радикален редизајн од повеќе причини:

  1. задржување и зголемено приближување кон своите купувачи
  2. одговор на естетските преференции на помладите генерации
  3. следење на трендовите на светкиот дизајн на млеко и млечни производи
  4. поместување на стандардите за дизајн на македонските млечни производи.

Чистиот, минималистилки и строг дизајн се одлика на зрелоста и јасната визија на млекарницата. А пак, храбрата различност што продуктите на Бучек Козјак ќе ја носат на полица преку новиот дизајн на амбалажата е одлика на врвниот квалитет и технологија на производство.

На процесот на редизајн на Бучен Козјак им претходеше модернизација и инвестиција во технологијата на производствениот процес и контрола, кои производите ги доведоа до највискок квалитет.

,,Во процесот на редизајнирање влеговме одлучно но и претпазливо, со намера да ја пренесеме јасно пораката до нашите корисници дека сме подготвени за динамиката на сегашноста и идината. Ова не е само редизајнирање на амбалажата, туку нов концепт на размислување, кој е во склад со технологијата и времето во кое делуваме, а со почит кон традицијата и вредностите,, – изјави Анита Спасовска, генерален директор на Бучен Козјак.

Редизајнирањето на Бучен Козјак е доказ за високите естетски вредности на македонските производители, што пак се производ од примената на високи стандарди на млекарницата во своето работење и на индустријата воопшто.

Оваа промена е симптом на развој кај домашните производители, кои се назначајни чинители за економскиот раст на државата и носат оптимизам и прогрес како во индустриската гранка, така и во општеството.  А пак купувачите и љубителите на млечни продукти, ќе уживаат дополнително во совршено редизајнираните вкусни продукти на млекарницата.

 

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Дизајнерската компанија „Орла Кили“ го затвори бизнисот

    Дизајнерската компанија „Орла Кили“ го затвори бизнисот

    Дизајнерката на модни парчиња и предмети за домаќинство Орла Кили најави дека ги затвора сите продавници, како и веб-страницата поради голем пад во профитот. Орла…

  • Nestle може да се раздели со бизнисот за производи за кожа

    Nestle може да се раздели со бизнисот за производи за кожа

    „Nestle“ соопшти дека ги испитува стратешките опции за бизнисот со производи за кожата, истакнувајќи дека делот што некогаш се го сметале како „ѕвезда“ која ќе…

  • ЕУ го губи трпението за „Фејсбук“

    ЕУ го губи трпението за „Фејсбук“

    Еврокомесарката за правда, Вера Јурова, на американскиот медиумски гигант „Фејсбук“ му даде рок до крајот на годината да постапи по регулативите за заштита на потрошувачите…

  • Новиот дом на Вип – повеќе од само обичен деловен простор(фото)

    Новиот дом на Вип – повеќе од само обичен деловен простор(фото)

    Новите деловни простории во строгиот центар на Скопје се дизајнирани да обезбедат највисока агилност во  работењето и  најдобар работен ден за сите вработени Скопје, 20…

  • Volkswagen се повлече од Иран

    Volkswagen се повлече од Иран

    Германскиот производител на автомобили „Volkswagen“ ќе ги затвори речиси сите свои активности во Иран. Ова го објави денеска „Bloomberg“, повикувајќи се на американскиот амбасадор во…

  • Македонските кроасани 4U со реномираниот сертификат за квалитет IFS го освојуваат ЕУ пазарот

    Македонските кроасани 4U со реномираниот сертификат за квалитет IFS го освојуваат ЕУ пазарот

    Покрај отворањето на нов производствен погон опремен со најсовремени машини, фабриката „Жито пром“ од Гевгелија неодамна го доби и ценетиот интернационален сертификат IFS (International Featured…

  • Мaск загуби милијарди долари поради еден твит

    Мaск загуби милијарди долари поради еден твит

    Една непромислена објава на социјалните мрежи Илон Маск може да го чини милијарди долари. Акциите на главната компанија на Маск, автопроизводителот „Тесла“, веќе паднаа за…

  • Моделот на работењето на Амазон под лупа на Европската Комисија

    Моделот на работењето на Амазон под лупа на Европската Комисија

    Европската комисија ги испитува активностите на онлајн тргувањето, но исто така и тргувањето на Амазон, изразувајќи загриженост дека компанијата може неправилно да конкурира поради својата…

  • Европската Унија го истражува „Амазон“

    Европската Унија го истражува „Амазон“

    Европската комисија ја испитува двојната улога на „Амазон“ на онлајн-трговец и онлајн-платформа за тргување поради страв дека компанијата би можела да биде нефер во поглед…

  • Qatar Airways објави загуба од речиси 70 милиони долари

    Qatar Airways објави загуба од речиси 70 милиони долари

    Катарската авио-компанија „Qatar Airways“ забележаа загуба од 69 милиони долари во оваа финансиска година, што претставува пад од над 800 милиони долари во однос на…