Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,100.00 -0.04%    FERS 77,000.00 0%    GRNT 850.37 0.04%    KMB 5,328.59 0.08%    MPOL 350.00 -7.16%    MPT 62,486.29 -0.02%    OHB 6,090.00 0.02%    RMDEN18 98.70 0%    STB 1,094.20 1.81%    STIL 104.61 -0.37%    TNB 15,900.35 0.64%    TTK 1,328.38 2.18%    

Традиционална млекарница Бучен Козјак со нов изглед: нов дизајн за новото време

Време: 14:23

Датум: септември 14, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Една од најстарите млекарници во Македонија, позната по извонредниот квалитет и уникатниот вкус на своите млечни производи со цел да се доближи уште повеќе до своите купувачи го редизајнираше корпоративниот  идентитет и поголемиот дел од своите производи: јогурт, свежо млеко, кисело млеко и сурутка. Производите со новиот изглед ќе бидат доспапни на полиците на маркетите од денес 14.09.2018.

Млекарницата,  која е позната по силната традиција и фамилијарност кои ги носи во основата на своите вредности, се одлучи за овој радикален редизајн од повеќе причини:

  1. задржување и зголемено приближување кон своите купувачи
  2. одговор на естетските преференции на помладите генерации
  3. следење на трендовите на светкиот дизајн на млеко и млечни производи
  4. поместување на стандардите за дизајн на македонските млечни производи.

Чистиот, минималистилки и строг дизајн се одлика на зрелоста и јасната визија на млекарницата. А пак, храбрата различност што продуктите на Бучек Козјак ќе ја носат на полица преку новиот дизајн на амбалажата е одлика на врвниот квалитет и технологија на производство.

На процесот на редизајн на Бучен Козјак им претходеше модернизација и инвестиција во технологијата на производствениот процес и контрола, кои производите ги доведоа до највискок квалитет.

,,Во процесот на редизајнирање влеговме одлучно но и претпазливо, со намера да ја пренесеме јасно пораката до нашите корисници дека сме подготвени за динамиката на сегашноста и идината. Ова не е само редизајнирање на амбалажата, туку нов концепт на размислување, кој е во склад со технологијата и времето во кое делуваме, а со почит кон традицијата и вредностите,, – изјави Анита Спасовска, генерален директор на Бучен Козјак.

Редизајнирањето на Бучен Козјак е доказ за високите естетски вредности на македонските производители, што пак се производ од примената на високи стандарди на млекарницата во своето работење и на индустријата воопшто.

Оваа промена е симптом на развој кај домашните производители, кои се назначајни чинители за економскиот раст на државата и носат оптимизам и прогрес како во индустриската гранка, така и во општеството.  А пак купувачите и љубителите на млечни продукти, ќе уживаат дополнително во совршено редизајнираните вкусни продукти на млекарницата.

 

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Huawei излегува од криза: Вложува три милијарди долари во Италија

    Huawei излегува од криза: Вложува три милијарди долари во Италија

    Извршниот директор на Huawei во Италија Томас Миао, изјави денеска дека кинескиот гигант планира да инвестира 3,1 милијарда долари во таа европска земја. Тие инвестиции…

  • Внимавајте ова се топ 5 десерти за летово

    Внимавајте ова се топ 5 десерти за летово

    Знаеме дека во летниот период сите сакаме да изгледаме убаво и се трудиме да ги намалиме вишокот на килограми, но сепак слатките задоволства некако идат…

  • Летовите со Boeing 747 Max одложени до ноември

    Летовите со Boeing 747 Max одложени до ноември

    Авиокомпанијата American Airlines соопшти дека ќе одложи околу 115 летови до почетокот на ноември, поради приземјување на авионот Boeing 737 Max. Одлуката на авиокомпанијата била…

  • Marks&Spencer најавуваат дополнително затворање на продавници

    Marks&Spencer најавуваат дополнително затворање на продавници

    Познатиот британски синџир на стоковни куќи Marks Spencer најавуваат дополнително затворање на нивни продавници. Откако извршниот директор Стив Роу потврди дека оригиналниот план за затворање на…

  • Макпетрол ги додели наградите од овогодинешната наградна игра на ВЕРНА

    Макпетрол ги додели наградите од овогодинешната наградна игра на ВЕРНА

    Макпетрол денес, во продажно-сервисниот салон на Honda ги додели наградите од четвртото редовно коло, како и од второто мастер коло од овогодинешната наградна игра на…

  • Air France тестира биометриски boarding pass

    Air France тестира биометриски boarding pass

    Air France-KLM сака да ги отстрани од употреба класичните билети за патување. Наместо нив, овој авиопревозник планира да користи систем за препознавање лица на патници.…

  • Huawei пронајде начин како да се смири со Америка

    Huawei пронајде начин како да се смири со Америка

    Кинескиот производителот на паметни телефони Huawei е подготвен да потпише со владите на различни земји договори кои нема да користат “бекдор” за да добијат пристап…

  • Fiat вложува 700 милиони во електричната верзија на моделот 500

    Fiat вложува 700 милиони во електричната верзија на моделот 500

    Автомобилската компанија Fiat Chrysler Automobiles инвестира вкупно 700 милиони евра за изградба на производна линија за новата електрична верзија на моделот 500, изјави денес оперативниот…

  • НЛБ Банка избрана за најдобра банка во Р.Северна Македонија според финансискиот магазин  „Euromoney“

    НЛБ Банка избрана за најдобра банка во Р.Северна Македонија според финансискиот магазин „Euromoney“

    На 10 јули 2019 година, на свеченото доделување на Euromoney наградите во Лондон. НЛБ Банка АД Скопје е прогласена за најдобра банка во Р. Северна…

  • „Лукоил“ ја отвори 31-та бензинска станица во земјава

    „Лукоил“ ја отвори 31-та бензинска станица во земјава

    Во присуство на претставници на Владата на Северна Македонија, на Амбасадата на Руската Федерација и на локалната самоуправа, деенска во Арачиново официјално беше отворена 31-та…