Акциите на „Metro AG“ поскапеа до највисоко ниво за последните три месеци, откако германскиот синџир на продавници за малопродажба понуди изненадувачко зголемување на дивидендата и вети дека ќе плати поголем дел од профитот на акционерите, како резултат на подобрата оперативна презентација и посилниот биланс на состојбата, соопштува „Bloomberg“.
Цената на акциите се забележа раст од 5,8% до 30,695 евра во почетокот на тргувањето во Франкфурт. Акциите поскапеле за 15% од почетокот на годината, бидејќи компанијата со седиште во Дизелдорф ги продава проблематичните одделенија и ги подобрува своите продавници и веб сајтови.
„Metro“ планира да плати дивиденда од 1 евро по акција за фискалната година која завршува во септември, наспроти 90-те центи во минатата година. Аналитичарите не очекуваат промена на дивидендата, посочувајќи ја средната оценка на 24-те економисти анкетирани од „Bloomberg“. Акционерите ќе добијат меѓу 45% и 55% од добивката, изјави компанијата, зголемувајќи го односот во опсег помеѓу 40% и 50%.
Главниот извршен директор Олаф Кох оваа година ги продаде продавниците „Galeria Kaufhof“ за да се фокусира на синџирите, како продавниците за електроника „Saturn“, како и „Cash & Carry“, и за да се намали долгот. Во исто време тој бара нови цели за стекнување, откако ја купи компанијата со седиште во Сингапур, „Classic Fine Foods“ и други компании за да ги прошири и модернизира понудените производи од страна на „Metro“.
Компанијата планира да ги презентираат резултатите за фискалниот четвртти квартал на 15-ти декември.