Timeline опцијата на Фејсбук на корисниците им овозможува одлична можност за бидат креативни и да го искористат маркетинг потенцијалот на Фејсбук. Бизнис Инсајдер ви претставува 10 компании кои најдобро ја искористија оваа маркетинг прилика.
1.Sephora
Овој бренд ја користи секоја прилика за да ги потенцира посилните бои, а тоа го стори и на следнава слика на денот на Св. Патрик.
2.Michael Kors
Овој моден бренд на Фејсбук објави фотографии од кампањата на „Vogue“ со Мишел Обама.
3.Nike
Фејсбук страната на „Nike“ може да послужи како модел за добро водење на „Timeline“. Тие објавуваат фотографии со голем формат со релевантни информации.
4.M&M
Нивната Фејсбук страница е полна со смешни фотографии кои не можат да се прикажат на вообичаените маркетинг канали.
5.L`oreal
Оваа компанија користи комбинација од слики, промотивен материјал и истовремено нуди и козметички совети.
6.Electronic Arts
Прикажува голем број на слики и содржина која е поврзана со нивните производи.
7.Citi
Оваа банка користи Фејсбук со цел да дели совети, вести и испиративни и промотивни содржини.
8.Coca – Cola
Фејсбук страницата на оваа многу популарна компанија е комбинација од слики, приказни, квизови и содржина која ја објавуваат корисниците.
9.P&G
Рекламата за „Old Spice“ која не успеа на телевизијата и во печатените медиуми, е поставена на Фејсбук за да ги забавува корисниците.
10.Ford
За вистинските љубители на автомобили, оваа компанија објавува слики од автомобили во вид на игра со погодување.