Компанијата „Goldman Sachs“ ќа инвестира 100 милиони долари во меѓународната платформа „Foodpanda“, благодарение на што нејзиното општо финансирање од започнувањето во 2012-та година достигна 310 милиони долари, соопштуваат од компанијата за испорака на храна.
Фирмата стекна клучни конкуренти во Мексико, Русија, Индија, Бразил, Југоисточна Азија и Источна Европа. Сега компанијата планира да ја користи инвестицијата, за да се прошири и да реализира посеопфатна јавна набавка. Освен тоа сака да го подобри севкупното искуство на своите клиенти во вкупно 40 пазари во светот.
Од „Foodpanda“ посочуваат дека нивен главен приоритет е задоволството на клиентите и стремежот за нудење на повеќето лесен и удобен начин за нарачка на храна преку мобилна апликација или онлајн платформа.
Истражувањата и анализите на „Goldman Sachs“ покажуваат дека „Foodpanda“ и подружниците на нејзините брендови се фокусираат на новите пазари.
„Ние сме многу среќни од поддршката на „Goldman Sachs Investment Partners“, кои со својот голем искуство и анализи, донесоа одлука да инвестираат средства во компанијата со над 3 милијарди корисници. Пазарите во развој, претставуваат голема можност за онлајн испорака и нарачка на храна и ние се обврзуваме да создадеме најзгоден начин за тоа“, коментира основачот и извршен директор на „Foodpanda“, Ралф Вензел.
Како дел од кругот на финансирање, „Goldman Sachs Investment Partners“ ќе се приклучат на советодавниот одбор на „Foodpanda“.