Не сте задоволни со својата работа или се чувствувате како да ќе „прегорите“ од големиот број на обврски и стресови кои ги носи вашето работно место? Таквата ментална состојба во денешно време станува се поизразена и позачестена кај лицата кои во целост и се посветени на својата кариера.
И покрај се побрзиот начин на живот, постојат начини како да ги преземете работите во свои раце за да се чувствувате подобро и посреќно, не само на работното место туку и во приватниот живот.
Овие 10 совети би можеле да ви помогнат:
1. Препознајте го и победете го „лошиот момент“ во сегашноста за да можете да ја промените иднината.
2. Запрашајте се: „Дали ова е навистина потребно?“
3. Направете попис на приоритети и почнете по ред да ги извршувате.
4. Дадете си време за размислување пред донесувањето на важни одлуки.
5. Поставете граница за вашата достапност за надредените.
6. Научете кога да кажете „да“, но и кога да кажете „не“.
7. Пронајдете го и следете го вашиот ритам за обавување на деловните задачи.
8. Обидете се да ги сведете на минимум разните нешта кои ве спречуваат да бидете ефикасни.
9. Не заборавајте дека вашите деловни одлуки влијаат и на колегите и соработниците.
10. Изградете топли и човечки деловни врски.