Хрватска е на дното на европската листа, според бројот на граѓаните, кои купуваат преку Интернет.
Само 19 отсто од домашните корисници купуваат преку Интернет, а од друга страна 78 отсто од домашните корисници истражуваат на Интернет пред купувањето, покажува истражувањето на агенцијата Телум маркетинг.
Иако граѓаните на Хрватска и натаму се мошне внимателни при купувањето преку Интернет и и натаму се на дното на европската листа, сепак тој процент од година во година расте и денес достигна 19 отсто од вкупниот број корисници.
Од европските земји опфатени со истражувањето само Србија со 16 отсто и Бугарија со 18 отсто се пониско на листата од Хрватска.
На врвот на листата се наоѓа пазарот на Велика Британија, со високи 47 отсто Интернет купувачи.