Италија е најважниот извозен пазар за Пивоварна Лашко. Минатата година, компанијата Пивоварна Лашко во Италија имала извоз од 1,34 милиони хектолитри пиво. Целтa на компанијата е да го зголеми индексот на дистрибуција и да ги освои и оние делови од државата кои се одалечени од словенечката граница.
Лашко со своите производи најприсутен е на подрачјето на северозападна Италија. Најважните производи на италијанскиот пазар се Лашко Клуб пивото, Унион светлото пиво, Лашко Златорог, Унион Пилс, водата Раденска Класик, Унион Радлер и Унион безалкохолното пиво.
Во Италија годишно се продаваат 17 милиони хектолитри пиво, а потрошувачката на пиво по лице изнесува 28 до 30 литри годишно.