Како главен директор за дизајн и веб развој на LinkedIn, Стив Џонсон е директен инструмент во огромната заработка на LinkedIn од 13,25 милијарди долари и корисничката база од 200 милиони корисници.
Тој неодамна ги сподели стратегиите за тоа како културата на LinkedIn одиграла улога во овој убиствен раст.
Ова се некои од стратегиите кои LinkedIn ги користи, и истите можете да ги практикувате и Вие во вашата компанија:
Работодавците треба да бидат дел од тимот исто толку како и сите останати вработени
Не користете трикови
Осигурајте се дека вашиот бренд е нешто за што вреди да се биде горд
Не грижете се многу за тоа кој на кого му е претпоставен
Бидете сигурни дека вашите вредности се познати и се ставени во пракса
Вашиот тим ќе ги препознае постигнувањата
Вашите корисници најверојатно ќе ги воочат малите детали кои го прават вашиот производ да биде со посебен квалитет
Најдобар производ доаѓа од сите кои работат заедно со другите оддели
Осигурајте се да добиете многу гласови и личности кои работат заедно
Земете луѓе кои сакаат да работат на различни нешта сега и во иднина
Чувајте ги вработените ангажирани едни со други со тоа што ќе учат и ќе го споделуваат знаењето
Ако некој e супериорeн во одредена вештина, издвојте го од другите
Чувајте го вашиот производ интуитивен и лесен за употреба
Искуството треба да се зема во предвид при секоја одлука