4 јули, 2025
ПочетнаАВТОБИЗ„Mitsubishi“ го оживува „Grandis“ во нов формат (ФОТО/ВИДЕО)

„Mitsubishi“ го оживува „Grandis“ во нов формат (ФОТО/ВИДЕО)

Јапонскиот производител „Mitsubishi“ претстави компактен кросовер со погон на предните тркала за Европа. Се нарекува „Grandis“, но всушност станува збор за малку модифициран „Renault Symbioz“.

Малку порано, компанијата објави дека нема да им нуди на своите европски клиенти оригинални модели, туку ќе продолжи да им продава клонови на „Renault“. Овој трик функционира и Јапонците имаат намера целосно да го искористат, обложувајќи се на една сериозна предност – нивните модели во Европа имаат 8-годишна гаранција или 160.000 км.

Ова важи и за новиот „Grandis“, чие име им е добро познато на многумина. Пред 15 години, „Mitsubishi“ лансираше спектакуларен миниван под него, дизајниран од Французинот Оливие Буле, но тогаш целата опрема беше јапонска. Сега „Grandis“ е целосно француски, бидејќи е клон на „Renault Symbioz“, чиј дизајн го разви Жил Видал (исто така Французин).

Оригиналниот кросовер на модуларната платформа „CMF-B“ дебитираше минатата година, а оваа година претрпе техничка надградба и доби нови мотори. „Symbioz“ се произведува во фабриката на „Renault“ во шпанскиот град Ваљадолид, каде што ќе се склопуваат и технички поврзаните „Grandis“. Не треба да се негира дека Symbioz е всушност малку издолжен „Renault Captur“, а новиот „Mitsubishi Grandis“, соодветно, е издолжена верзија на сегашниот „Mitsubishi“, кој е направен од „Renault Captur“.

Однадвор, „Mitsubishi Grandis“ се разликува од „Renault Symbioz“ по различен дизајн на предниот дел во стилот „Mitsubishi Dynamic Shield“ со црн сјаен централен дел, но фаровите се потполно исти како оние на „Renault“. Задниот дел на новиот „Grandis“ добива оригинални светла, или поточно делови лоцирани на капакот на багажникот – тие се поголеми и поспектакуларни од оние на „Renault“. Дизајнот на тркалата со димензии од 17, 18 или 19 инчи е на „Mitsubishi“.

Внатрешноста на новиот „SUV“ е потполно иста како онаа на „Symbioz“, само амблемот на главината на воланот е различен. Мултимедијалниот екран има дијагонала од 10,4 инчи и резолуција од 960×1280 пиксели, а екранот на инструмент таблата е 7 или 10 инчи. Високите нивоа на опрема добиваат аудио систем „Harman Kardon Premium“ од 410 вати и имаат над 20 различни електронски асистенти за возачот, вклучувајќи адаптивен темпомат.

Задните седишта можат да се движат напред-назад во опсег од 160 mm, а во нивната екстремна напредна положба волуменот на багажникот е 434 литри, со преклопени потпирачи за грб – 1455 литри.

Новиот „Mitsubishi Grandis“ ќе биде достапен со хибридни погони позајмени од ажурираниот „Renault Symbioz“. Помладата верзија е благ хибрид со 1,3-литарски бензински турбо мотор со капацитет од 140 ks и 12-волтен стартер-генератор кој му помага при забрзување. Менувачот е 6-степенски мануелен или 7-степенски робот со двојна спојка, погонот е само на предните тркала.

Целосно опремениот хибрид е посложен – стартер-генератор (20 ks) е поврзан со 1,8-литарски бензински атмосферски мотор (109 ks), а влечниот електромотор (49 ks) е интегриран во повеќережимски автоматски менувач со три вратила и 4 брзини со брегасти спојки наместо традиционални синхронизатори на дискови. Батерија за влечење од 230 волти со капацитет од 1,4 kWh се наоѓа под подот на багажникот и не може да се полни од надворешен извор.

Погонот на таков кросовер е исто така само со погон на предните тркала. Максималната вкупна моќност е 156 ks (160 ks се декларирани за сличниот „Symbioz“). Без вклучување на моторот со внатрешно согорување, хибридниот „Grandis“ може да забрза до 70 км/ч. Декларираното забрзување до 100 км/ч е „околу 8,5 секунди“ (сличниот „Symbioz“ има 9,1 секунда).

Новиот „Mitsubishi Grandis“ ќе се најде во продажба кон крајот на оваа година, цените сè уште не се објавени. За споредба – „Renault Symbioz“ чини околу 28.500 евра.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП

NEWSLETTER

Добивајте вести на e-mail

Бидете во тек со најновите вести од Денар