23 јуни, 2025
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАКои апликации беа најпреземани во 2024-та година?

Кои апликации беа најпреземани во 2024-та година?

Германската онлајн платформа „Statista“, специјализирана за собирање податоци и визуелизација, објави кои апликации луѓето ширум светот ги преземале најмногу во 2024-та година.

Минатата година беше обележана со доминација на преземањата од социјалните медиуми и експлозијата на една (многу евтина) апликација за купување.

Вкупно, 136 милијарди нови инсталации беа регистрирани во продавниците „App Store“ и „Google Play“, а повеќе од три милијарди луѓе посегнаа по една од овие наслови барем еднаш дневно секоја секунда.

Десетте најпреземани апликации на глобално ниво во 2024 година се:

„TikTok“ (повторно) на тронот, проследен од „Instagram

„TikTok“ се најде на првото место со импресивни 825 милиони преземања, што не е изненадување. Кратките видеа стануваат главен начин за објавување на социјалните мрежи, а „TikTok“ го држи тронот петта година по ред. Алгоритмот за препорака на содржина и креативните алатки („Duet“, „Stitch“) исто така ги движат трошоците, при што платформата оствари речиси 30 милијарди долари приходи од рекламирање во 2024-та година.

„Instagram“ се најде на второто место со 817 милиони преземања. И покрај проблемите со „TikTok“, ѕвездата на „Meta“ се издига благодарение на „Reels“ и интеграцијата на купувања во апликацијата. Новите опции за уредување фотографии со вештачка интелигенција ја одржуваат помладата публика ангажирана.

Третото и четвртото место го заземаат „Facebook“ (598 милиони) и „WhatsApp“ (564 милиони). „Facebook“ останува столб на комуникацијата во многу земји, особено за групи и пазари. Што се однесува до „WhatsApp“, енкрипцијата од крај до крај, каналите и плаќањата во разговор го доведоа до над половина милијарда преземања.

Растечката популарност на „Temu

Заедно со социјалните мрежи, кои доминираат на оваа листа, „Temu“ е исто така меѓу најпопуларните апликации со 516 милиони преземања. Кинескиот гигант за е-трговија стана најпреземаната „iOS“ апликација во САД, а очигледно и во остатокот од светот, благодарение на комбинацијата од неверојатно ниски цени и агресивен маркетинг (три ТВ спотови во Супербоул).

„CapCut“ е исто така на листата со 448 милиони преземања. Тоа е апликација за видео монтажа што ја користат многу корисници на „TikTok“. Меѓу популарните апликации е „Snapchat“, омилена комуникациска мрежа за многу млади луѓе.

На дното на листата се „Telegram“ (331 милион), „Threads“ (327 милиони) и „WhatsApp Business“ со 294 милиони преземања. „Telegram“ се фокусира на приватноста, „Threads“ е одговорот на „Meta“ на „X“ (порано „Twitter“), а „WhatsApp Business“ го користат компаниите за да им се олесни комуникацијата со клиентите.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП

NEWSLETTER

Добивајте вести на e-mail

Бидете во тек со најновите вести од Денар