„Aston Martin“ објавува еден по друг нов производ, а најновиот во серијата е „DBX S“, кој доаѓа како најбрзиот теренец во понудата на британскиот бренд и користи трикови од суперспортската „Valhalla“ за да ги покаже своите заби на конкуренцијата.
Моделот со значката „S“ е директен одговор на „Ferrari Purosangue“ и „Lamborghini Urus SE“, што дури и „моќниот DBX 707“ почна да изгледа малку слаб.
Сепак, „DBX S“ не користи V12 мотор како „Ferrari“, ниту хибриден систем како „Lamborghini“ – туку подобрена верзија на постоечкиот „AMG V8“ мотор и подобрена механичка основа, додека тежината е намалена во споредба со другите верзии на „DBX“.

Благодарение на поголемите турбини позајмени од моделот „Valhalla“, моќноста на моторот се зголемува на 727 ks, што е за 20 ks повеќе од „DBX 707“ и 2 ks повеќе од она што го нуди „Purosangue“.
Сепак, тоа е сè уште далеку од 800 ks што ги развива „Urus SE“, кој е хибрид.

Забрзувањето до 100 км/ч останува 3,3 секунди, но „DBX S“ е за 0,3 секунди побрзо до 200 км/ч во споредба со „707“.
Новиот издувен систем дополнително го подобрува звукот на 4,0-литарскиот двоен турбо V8 мотор набавен од „AMG“, а издувните цевки сега излегуваат една над друга.

Визуелните промени вклучуваат црна решетка, нови браници, проширени прагови и подобрена аеродинамика.
Внатрешноста исто така претрпе освежување, со спортски шари на седиштата и опционален карбонски покрив што заштедува 18 кг.
Исто така, има и 23-инчни магнезиумски тркала што ја намалуваат тежината за дополнителни 19 кг, како и лесен браник и решетка од поликарбонат.

Ако се изберат сите достапни опции за заштеда на тежина, „DBX S“ е за 47 кг полесен од „DBX 707“.

Цената сè уште не е објавена, но се очекува да биде значително повисока од „DBX 707“, кој чини околу 250.000 евра.
Дали би го избрале овој „Aston“ пред „Lamborghini“ или „Ferrari“?