Јапонскиот производител „Nissan“ откри нови технички спецификации за следниот „Leaf“, кој ќе стане кросовер со промената на генерациите.
Компанијата објави и видео во кое откри дека „Leaf“ ќе биде аеродинамично најефикасниот сериски автомобил на „Nissan“ во историјата, а за тоа помага и технолошки напредниот панорамски покрив.
Подобрената аеродинамика на новиот „Nissan Leaf“ е обезбедена со рамен долен под, „скриени“ рачки на вратите, активни ролетни напред и аеродинамично оптимизирани тркала. Покрај тоа, дизајнерите ја истакнуваат и добро осмислената силуета на идната новина. Коефициентот на отпор на „Nissan Leaf“ во американската верзија ќе биде 0,26, додека европската верзија ќе биде 0,25, а ќе се разликува по специјални тркала и различни странични ретровизори.
Новиот панорамски покрив на „Leaf“ нема ролетни, бидејќи тие се заменети со електрохромна функција за затемнување. Покрај тоа, стаклениот панел има инфрацрвен слој што ја рефлектира сончевата светлина. Како резултат на тоа, линијата на покривот е спуштена за 12 mm, но просторот над главите на патниците не е засегнат.
Техничките карактеристики на електричниот автомобил сè уште не се откриени. Познато е само дека е базиран на платформата „CMF-EV“, која е основа на „Nissan Ariya“ и „Renault Scеnic E-Tech Electric“. Максималниот дострел на новиот „Leaf“ ќе биде 500 km.
Третата генерација на моделот, кој пред појавата на „Tesla“ беше најпродаваниот електричен автомобил во светот (над 700.000 единици), ќе се одржи во третиот квартал од годината.
Продажбата ќе започне веднаш потоа, а новиот „Leaf“ првпат ќе биде пуштен на пазарите во Европа, САД и Јапонија.