Спортската дивизија на „Renault“, „Alpine“, претстави нов електричен седан (фастбек) во сегментот „C“, кој ќе биде лансиран во четвртиот квартал од годината.
Моделот долг 4,52 метри е опремен со три електрични мотори и погон на сите четири тркала како стандард. Ќе бидат понудени две опции за моќност, со максимален опсег од 555 км со едно полнење според стандардот „WLTP“.

Визуелно, „A390“ е силно инспириран од концептот „A390“. Дизајнот се карактеризира со тесни дневни светла и триаголни (делумно осветлени) елементи напред и назад. Главните фарови се дискретно интегрирани во отворите за воздух.
Електричниот автомобил ја користи платформата „AmpR-Medium“, добро позната од моделите на „Renault“ и „Nissan“. Меѓуоскиното растојание е 2,71 метар, а капацитетот на багажникот е 532 литри. Достапни се шест бои на каросеријата и тркала од 20 или 21 инчи.

„Alpine A390“ е опремен со систем од три мотори (еден мотор напред и два назад) со активно векторирање на вртежниот момент и погон на сите четири тркала. Послабата „GT“ верзија развива 395 ks, што овозможува забрзување од 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди и максимална брзина од 200 км/ч. Помоќната „GTS“ верзија развива 463 ks и достигнува 100 км/ч за 3,9 секунди. Максималната брзина е малку поголема – 220 км/ч. Моделот е опремен со пет режими на возење, посебна функција за престигнување и систем „Launch Control“.
Батеријата од 89 kWh користи „Verkor“ ќелии произведени во Франција и овозможува „WLTP“ опсег до 555 километри со 20-инчни тркала или 520 км со 21-инчни тркала. Полнењето се врши со еднонасочна струја до 190 kW, што овозможува полнење од 15 до 80% за помалку од 25 минути. Полнењето со наизменична струја е можно со стандардна моќност од 11 kW (22 kW опционално), а поддржано е и двонасочно полнење.

Внатрешноста се фокусира на спортска атмосфера, но и на висока класа на удобност. На воланот, сè е фокусирано на возачот, вклучувајќи ја 12,3-инчната дигитална инструмент табла и 12-инчниот вертикален централен екран. Контролите на климата се конвенционални, но менувачот се управува со копчиња.
Спортскиот волан вклучува контроли за избор на програма за возење и менување на погледот на контролната табла, меѓу другото. Две специфични алуминиумски копчиња инспирирани од светот на Формула 1 ги контролираат четирите нивоа на регенерација (сино ротационо копче „RCH“ – „Recharge“) и „Launch Control“ (црвено копче „OV“ – „Overtake“).