Кога зборуваме за „Nissan Micra“, веднаш помислуваме на градски автомобил – компактен, лесен за паркирање и евтин за одржување.
Во текот на својата 40-годишна историја, јапонскиот хечбек успеа да се етаблира на пазарот во еден од најконтроверзните сегменти, а сега производителот ја претставува неговата шеста генерација.

Всушност, „Micra“ се враќа по пауза што траеше повеќе од една година, станувајќи целосно електричен автомобил. Она што не се променило е основната идеја – мал и прв автомобил понуден по најприфатлива можна цена.
Новата „Micra“ е изградена на истата платформа како и „Renault 5“, со која ги дели истите димензии и архитектура. Но, додека „Renault“ се потпира на носталгичната привлечност од 1980-тите, „Nissan“ избира помодерен и, пред сè, позаокружен јазик. Површините се меки, истакнатите фарови потсетуваат на младешки дизајн, додека контрастниот покрив и резбаната линија на појасот на каросеријата додаваат карактер.

Резултатот е автомобил долг 4 метри и широк 1,8 метри. Компактен е, но солиден по изглед, со низок центар на гравитација и 18-инчни тркала што го зголемуваат неговото присуство на патот.
Внатрешноста е исто така променета, при што дизајнерите се одлучија за поаголен и спортски распоред. Постојат два екрани од 10,1 инчи – еден за инструмент таблата, а другиот за инфозабавниот систем. Исто така, нема референци за јапонскиот идентитет на брендот – како што е контурата на планината Фуџи во просторот помеѓу предните седишта.

Сепак, јасно е видливо дека поголемиот дел од компонентите се делат со „Renault“. Ова не е лошо, бидејќи квалитетот и целокупната ергономија се на високо ниво. Секако, се менуваат комбинациите на бои, тапацирот и бојата на светлата во кабината.
Инфозабавниот систем е развиен врз основа на оперативниот систем на „Google“ и интегрира „Google Assistant“, мапи, „Play Store“ и ажурирања во реално време. Можете да испланирате рута со чекори за полнење, да пристапите до вашата „Google“ сметка и да го контролирате возилото од далечина преку апликацијата „NissanConnect“. За оние кои претпочитаат класична интеграција, достапни се „Apple CarPlay“ и „Android Auto“.

Новата „Micra“ ќе биде лансирана кон крајот на 2025 година во две верзии на батерии – 40 kWh (дострел до 310 км) и 52 kWh (до 408 км WLTP). Моќноста варира помеѓу 90 и 110 kW (122-150 КС), а времето на забрзување од 0 до 100 км/ч е 9 или 8 секунди. Максималната брзина е 150 км/ч.
Новата „Micra“ има три режими на возење што може да се изберат (Comfort, Sport, Eco) плус еден режим што може да се конфигурира, со прилагодливи параметри за управувањето, педалата за гас и одзивот на моторот. Лопатките зад воланот исто така го прилагодуваат нивото на регенеративно сопирање, додека функцијата „e-Pedal“ овозможува возење со една педала, што е корисно во сообраќајни метежи. Исто така, постои функција „Vehicle-to-Load“, која овозможува надворешни електрични апарати да се напојуваат преку „разгранување“ на електричниот приклучок на возилото, како и топлинска пумпа што ја оптимизира потрошувачката на гориво во ладни клими.