„Audi“ ја проширува својата линија „e-tron GT“ со воведување на нова, основна верзија, која наскоро ќе биде лансирана во Европа.
Моделот е едноставно означен како quattro и е позициониран под спортските варијанти „S“, „RS“ и „RS Performance“, нудејќи попристапна алтернатива во сегментот на луксузни електрични возила.

Иако „Audi“ не откри премногу детали, моделот има предна маска во боја на каросеријата со црна рамка.
Купувачите ќе добијат и Matrix LED фарови, црн дифузер и црни 20-инчни тркала. Ретровизорите се достапни во црна боја или во верзија од јаглеродни влакна.

Внатрешноста нуди 12,3-инчен дигитален инструмент табла и 10,1-инчен инфозабавен екран.
Исто така, има спортски седишта со греење, спортски волан со греење, панорамски стаклен покрив и звучен систем со десет звучници.
„Audi“, исто така, истакнува пристоен багажен простор, со 405 литри во багажникот и дополнителни 77 литри во предниот „преден“ дел.

Енергијата се обезбедува од батерија од 105 kWh (нето: 97 kWh) која напојува два електрични мотори со погон на сите тркала.
Системот развива 496 ks (370 kW) или 577 ks (430 kW) со активирана контрола на лансирање, овозможувајќи забрзување од 0 до 100 км/ч за само 4 секунди.
За споредба, „Audi S e-tron“ quattro со 671 ks го постигнува ова за 3,4 секунди.

Покрај исклучителните перформанси, „quattro“ е 30 кг полесен од „S“ варијантата и нуди опсег до 622 км (според WLTP).
Кога батеријата е празна, има брз полнач од 320 kW DC, кој обезбедува дополнителен опсег од 285 км за само 10 минути полнење.

„Audi“ веќе прима нарачки, а почетната цена во Германија е 108.900 евра, што е значително помалку од претходниот основен модел „S e-tron GT“, кој чинеше 126.000 евра.