Поминаа шест години и новиот „De Tomaso“ конечно е подготвен за употреба. Испораките започнуваат оваа година.
Обновениот бренд „De Tomaso“ се појави во 2019-та година со прекрасниот прототип „P72“, но оттогаш малку се знае за тоа кога сериската верзија конечно ќе ја види светлината на денот.
Денес тоа се менува.
„De Tomaso“ официјално го претстави својот прв модел подготвен за пат, а испораките се очекуваат до крајот на оваа година.
И, исто како и прототипот, серискиот „P72“ изгледа апсолутно зачудувачки.

Визуелно, серискиот „P72“ не се разликува многу од оригиналниот прототип, што е одлична вест.
Дизајнот е инспириран од „De Tomaso P70“ од 1965-та година, кој е создаден во соработка помеѓу основачот Алехандро Де Томасо и Керол Шелби.

Овој конкретен примерок има сјајно бел екстериер со акценти во розово злато, вклучувајќи ленти, огледала, украсни лајсни и тркала кои се визуелно слични на оригиналниот „P70“.

Каросеријата со изразени кривини се наоѓа на монокок шасија изработена од едно парче јаглеродни влакна, кое се протега до предните и задните рамки. Без лепење, без заварување – од „De Tomaso“ тврдат дека оваа шасија поставува нов стандард за структурна чистота.
Кабина без параван – само поглед на патот
Внатрешноста на „P72“ е целосно ослободена од дигитални трикови.
Без екрани, без инфозабавен систем – само кокпит дизајниран за фокусирано возење.

Рачно зашиена бела кожа и јаглеродни влакна ги покриваат повеќето површини, додека импресивни аналогни инструменти изработени од машински обработен алуминиум се протегаат по контролната табла – се разбира, во нијанса на розово злато.
Американски „мускули“ во италијанско тело
„P72“ е напојуван од 5,0-литарски V8 мотор со компресор, кој, според компанијата, е развиен исклучиво за овој автомобил.
Претходно беше објавено дека моторот е базиран на „Ford“-овиот „Coyote V8“ и е подесен од „Roush“ – што веројатно сè уште е случај и со овој модел.

Моторот развива 700 коњски сили и 819 Nm вртежен момент, кои се пренесуваат на задните тркала преку шестстепенски мануелен менувач.
„De Tomaso“ не ги објави бројки како што се забрзување до 100 км/ч или максимална брзина, бидејќи „P72“ не е изграден за драг трки, туку за чиста емоција при возење.

Нема режими на возење, но автомобилот има суспензија со рачно прилагодливи амортизери во три нивоа, така што возачот може да го прилагоди возењето по свој вкус.
„Моделот ‘P72’ е нашата посветеност на оживување на еден историски бренд“, рече извршниот директор Норман Чои.
„Овој прв сериски автомобил го отелотворува сè за кое се залагаме – механичка душа, безвременска убавина и возење што ги надминува модерните стандарди. Тоа е нашето ехо низ времето – сега претворено во реалност“, додаде Чои.
Испораките на „De Tomaso P72“ започнуваат подоцна оваа година, но цената сè уште не е објавена.