„Jeep“ наскоро ќе ја претстави следната генерација на „Compass“ за европскиот пазар, но благодарение на фотографиите што се појавија на интернет, веќе имаме претстава за тоа што нè очекува.
Новиот SUV има „покоцкаст“ дизајн од својот претходник и е базиран на сосема нова механичка платформа „Stellantis“, а ќе биде достапен со хибридни, plug-in хибридни и целосно електрични погонски склопови.
Фотографиите првично објавени од бразилската веб-страница „Quatrorodas“ го прикажуваат „Compass“ во повеќе конфигурации.
Лимето зелената верзија најверојатно е целосно електричен модел, што го потврдува значката „e“ на задната страна.
Белата верзија, со црни детали и впечатлива заштита под браникот, би можела да биде робусна варијанта на „Trailhawk“.

За прв пат ја гледаме и кабината на новиот „Compass“, во која доминира голем екран на инфозабавниот систем над ред физички контроли и ротирачко копче.
Централната конзола и контролната табла се збогатени со детали во алуминиумски стил, а има и многу простор за складирање на ситни предмети.

Се чини дека е полуксузна варијанта со панорамски покрив, хед-ап дисплеј и кожни седишта со контрастни шевови.
Надворешниот дизајн е значително помодерен и поостар, а новиот „Compass“ презема визуелни елементи од помалиот модел „Avenger“.
Има изразени браници, остри LED фарови и тесни всмукувачки отвори на предниот браник.

Каросеријата изгледа робусно благодарение на „квадратните“ браници над тркалата и нагласената пластична заштита.
Една од клучните иновации е механичката платформа STLA Medium што „Compass“ ја дели со модели како што се „Peugeot 3008/5008“, „Opel Grandland“ и „Citroen C5 Aircross“.
Сепак, „Jeep“ планира да додаде посериозни теренски карактеристики на повисоките нивоа на опрема, особено на „Trailhawk“.

Поважно е што е потврдено дека „Compass“ ќе има проширена понуда на мотори: „e-Hybrid“, „plug-in“ хибрид и целосно електрични верзии. Во некои региони надвор од Европа, можно е да се понудат и бензински пумпи без електрификација.
Се очекува барем некои верзии да бидат со погон на сите четири тркала, за да останат верни на теренското наследство на брендот.
Доколку го дели својот погонски склоп со електричниот „Peugeot e-3008“, „Compass“ би можел да има до 325 ks (239 kW) од два електрични мотори, со батерии со капацитет од 73 kWh и 97 kWh.

Производството на новиот „Compass“ ќе започне кон крајот на 2025-та година во Италија.
Северноамериканската верзија беше планирана да се склопува во Канада, но американската царина го одложи нејзиното пристигнување на тој пазар, па затоа се очекува лансирањето да биде малку подоцна.