Приходите од продажба на производителот на воена опрема „Rheinmetall AG“ скокнаа за 73% во првиот квартал, бидејќи зголемените трошоци за одбрана во Европа доведоа до пораст на нарачките за оклопни камиони и оружје.
Приходите на групацијата за првиот квартал достигнаа 2,31 милијарди евра, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите од 1,95 милијарди евра. Оперативната маржа на профит на „Rheinmetall“ достигна 8,7%.
Се очекува компанијата, која регистрираше рекордни 62,6 милијарди евра заостанати работи, да забележи понатамошен раст на продажбата, бидејќи фискалното олеснување на Германија ги отклучува трошоците за одбрана, додека Европа ги засилува напорите за намалување на зависноста од САД.
„Rheinmetall“ ги задржува своите прогнози за 2025-та година непроменети, предвидувајќи дека продажбата ќе скокне до 30%, додека маржата на оперативен профит ќе достигне приближно 15,5%.
Германскиот концерн произведува широк спектар на производи, почнувајќи од оклопни камиони и беспилотни летала, па сè до 120-милиметарски топ со мазна цевка на тенковите „Леопард 2“. Цената на акциите на компанијата се зголеми повеќе од двојно од почетокот на оваа година, бидејќи менаџментот продолжува да го проширува производството.
„Rheinmetall“ гради нови фабрики во неколку земји, вклучувајќи ги Литванија, Унгарија, Романија и Украина, а извршниот директор Армин Папергер изјави дека некои фабрики за автомобили, како што е фабриката на „Volkswagen“ во Оснабрик, би можеле да се трансформираат за да произведуваат одбранбена опрема.
Профитабилниот бизнис со муниција на германската група е клучот за разбирање на нејзината брзорастечка пазарна проценка од 63 милијарди евра, што е повеќе од двојно зголемено од почетокот на годината и сега го надминува оној на производителот на автомобили „Volkswagen“.
Силните цени се едно од објаснувањата за високите приноси на компанијата со седиште во Диселдорф, но надминувањето на бирократските пречки, добро планираните аквизиции и разумното снабдување исто така придонесуваат за нејзиниот успех.
Муницијата е столб на бизнисот на „Rheinmetall“ повеќе од еден век, но компанијата имаше многу да направи за да се осигури дека хаубиците на Киев можат да продолжат да одговараат на рускиот оган, а воедно да го искористат она што Папергер го нарекува „суперциклус“ во одбраната. Западните земји дозволија производството на гранати и експлозиви да се намали претпоставувајќи дека е малку веројатна уште една голема копнена војна во Европа.
Целта на компанијата е до 2027-ма година нејзиниот капацитет да достигне 1,1 милион проектили годишно. Аналитичарката на „Jefferies Financial Group“, Клое Лемари, верува дека може да се постигнат 1,5 милиони долари, за кој таа проценува дека би претставувал половина од вкупниот број во Европа.
Иако „Rheinmetall“ произведува и тенкови, воени возила и системи за воздушна одбрана, муницијата е најбрзорастечкиот и најпрофитабилен бизнис на компанијата, кој во 2024-та година има оперативна маржа од 28%.