28 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИ„Shein“ ги зголеми цените во САД до 377% пред зголемувањето на царините...

„Shein“ ги зголеми цените во САД до 377% пред зголемувањето на царините (ИНФОГРАФИК)

Гигантот за брза мода „Shein Group“ ги зголеми цените на своите производи во САД – од облека до кујнски прибор – пред претстојните царини за мали пратки. Ова е еден од првите знаци за можните ефекти од трговската војна врз американските потрошувачи, пишува „Bloomberg“.

Поголемиот дел од зголемувањата на цените во САД беа спроведени во петокот, при што тие беа значително повисоки во некои категории отколку во други, според податоците собрани од „Bloomberg“. Просечната цена на производите во стоте најдобри производи во категоријата козметика и здравје се зголеми за 51% од четврток, при што цените на голем број производи се зголемија повеќе од двојно. За производите за домаќинство и кујната и играчките, просечниот скок е над 30%, предводен од зголемувањето од 377% на цената на сет кујнски крпи од десет дела. Кај женската облека, растот беше 8%.

Најголемо зголемување на цените се забележува кај најпопуларните стоки. Графико: „Bloomberg“

Платформите за е-трговија како „Shein“ и „Temu“ се соочуваат со царини од 120% за многу од нивните производи поради одлуката на американската влада да ги укине исклучоците за мали пратки од континентална Кина и Хонг Конг. Во последниве години, извозниците го искористија ослободувањето што им дозволуваше на стоки во вредност помала од 800 долари да влезат во САД без царина. Вашингтон, исто така, ќе ја зголеми царината за стоки што ќе влезат по 2 мај на сто долари. Ќе стане уште повисок по 1 јуни.

На 21 април, Трамп во објава на својата социјална мрежа изјави дека „практично нема инфлација“ поради падот на цените на енергијата и храната. Но, зголемувањето на цените на „Shein“ ги одразува новите напори на кинеските онлајн трговци на мало да пренесат барем дел од нивните дополнителни трошоци за увоз на американските потрошувачи.

Просечна цена на 100-те најдобри производи во секоја категорија во САД. Графикон: „Bloomberg“

Во февруари, за да се заштити од царинската политика на Трамп, „Shein“ понуди стимулации на некои кинески добавувачи да воспостават производствен капацитет во Виетнам. „Temu“ сакаше кинеските фабрики да ги испорачуваат своите производи во големи количини директно во американските магацини.

Продажбата во „Shein“ и „Temu“ се зголеми во март и почетокот на април, бидејќи американските купувачи се снабдуваа со сè, од четки за шминкање до домашни апарати пред да стапат на сила зголемувањата на цените на царините. Двете компании претходно овој месец објавија дека ќе ги зголемат цените во САД.

Генерално, цените на „Shein“ во САД се зголемија за околу 10% од 24 до 26 април, врз основа на кошничка од 50 производи од различни категории. Во текот на периодот, 7 од 50 производи беа повлечени од продажба во САД. Од друга страна, цените на „Shein“ во Велика Британија останаа речиси непроменети и ниеден производ не е отстранет од продажба.

Цените на „Shein“ се зголемуваат во САД и остануваат стабилни во Велика Британија. Графикон: „Bloomberg“

Од 43-те артикли што сè уште се достапни во потрошувачката кошничка во САД, цената на 30 беше зголемена за повеќе од 10% во двата дена.

Иако во петокот беа воведени пошироки корекции на цените, некои стоки веќе поскапија. Цените за десетици врвни производи во категоријата женска облека на веб-страницата на „Shein“ се зголемија на 22 април, при што просечната цена за стоте најдобри производи во категоријата достигна 9,06 долари, во споредба со претходните 8,68 долари. Зголемувањето е над 4%.

Процентна промена од 15 април на цените на најскапите производи во категоријата женска облека во САД. Графикон: „Bloomberg“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП