Минатата година, Google беше прогласен за монопол во областа на интернет пребарувањата, а Министерството за правда на САД испрати предлог за потенцијално решение за овој проблем.
Имено, според сегашните планови, Google треба да го продаде еден од своите најпопуларни производи, кој моментално го користат повеќе од 3,5 милијарди луѓе. Секако, тоа е Chrome, кој го претставува најпопуларниот интернет прелистувач во светот.
Информациите за потенцијалната продажба на Chrome предизвикаа лавина од шпекулации и лицитации во врска со тоа кој би можел да стане купувач на популарниот прелистувач.
На почетокот, Perplexity беше во оптек, а неодамна компанијата OpenAI коментираше дека Chrome би бил интересен додаток на оваа компанија. OpenAI, како што се очекуваше, би го создал првиот вистински интернет прелистувач со вештачка интелигенција во кој би го имплементирале својот четбот.
Она што никој со сигурност не го знае засега е колку пари би биле потребни за да се купи гигант како Chrome. Бројката не е официјално позната и засега само претпоставки се во прашање.
Познатиот аналитичар Мандип Синг неодамна спомена дека можеби ќе бидат потребни 20 милијарди долари за да се купи Chrome. Сепак, се предвидува дека цената може да биде повеќе од двојно повисока и дека можеби ќе треба да се издвојат 50 милијарди долари за купување на прелистувачот.
Тоа е според Габриел Вајнберг, извршен директор на пребарувачот DuckDuckGo. Според груба пресметка, која не се базира на аналитичка статистика, туку се сугерира поради големиот број корисници и влијанието што Chrome го има врз нив.
Вајнберг истакнува дека иако неговата компанија има желба да го купи Chrome и да го поврзе со својот прелистувач, нема финансиски средства за тоа.
Google, доколку биде замолен, сигурно нема доброволно да го продаде Chrome, а доколку биде принуден од судот, компанијата несомнено ќе се жали на таа одлука.