Западните производители на луксузни автомобили сè повеќе сфаќаат дека нивната кинеска конкуренција е многу сериозна.
Купувачите се повеќе се свртуваат кон домашните брендови, како што е „Zeekr“, чиј луксузен „SUV“ модел „9X“ за првпат се појавува на овие фотографии, пред неговото деби на автосаемот во Шангај оваа недела.

Не е тешко да се погоди кои „SUV“ модели им послужиле како инспирација на дизајнерите на „Zeekr“, која е во сопственост на компанијата „Geely“, кога го нацртале овој самоуверен „ѕвер“.
Сличностите со „Range Rover“, „R1S“ на „Rivian“ и „Rolls-Royce Cullinan“ се очигледни, а препознатливата „водена“ маска на „Zeekr“ е уште поголема од маската на „Rolls“.

Сребрената обработка на C-столбот одекнува дизајнерски детали од „Cullinan“, додека LED задните светла имаат елементи преземени од „Range Rover“.
Сепак, завршницата на површината го нема скапото, полирано чувство што го нудат европските луксузни брендови.

Ќе треба да го почекаме дебито на саемот во Шангај за да дознаеме дали и внатрешноста на возилото е дизајнирана во стилот на моделите на „Rolls-Royce“ и „Range Rover“.
Исто така, можно е „9X“ да зема елементи од својот брат или сестра – луксузното комбе „Zeekr 009“, чии најскапи верзии имаат две целосно одвоени задни седишта, како фотелји, и 43-инчен „кино“ екран.

Премиерата во Шангај треба да ни го даде и одговорот на прашањето каков погонски агрегат се крие под каросеријата.
„Zeekr“ е познат по електричните возила, но присуството на облоги на издувните цевки одзади сугерира дека „9X“ ќе биде хибридно, а не чисто електрично возило.
Сепак, перформансите треба да останат во опсегот на EV – забрзувањето од 0 до 100 km/h треба да биде „во регионот од околу 3 секунди“, според изјавите на производителот објавени од „Car News China“.

Се вели дека цената може да се движи од 500.000 јуани (околу 61.000 евра) до 1.000.000 јуани (околу 122.000 евра).
Ова го прави „9X“ по цена многу поблизок до „BMW X5“ отколку до „Rolls-Royce Cullinan“.