Миланската недела на дизајн стана сцена за светската премиера на новиот „Smart #5 Brabus“. Ова е верзијата со највисоки перформанси на 100% електричниот SUV што ги превртува каноните на марката. Изборот не е случаен: Милано е престолнина на дизајнот. И совршена заднина за да се истакне новото премиум позиционирање на „Smart“.
Идејата дека „Smart“ е мал градски автомобил со две места за лесно паркирање е одамна застарена. Секој кој бил во Рим на почетокот на векот знае дека Вечниот град бил царството на Фортво. Дефинитивно пазар број 1 во светот за „бебиња“.
Но, денес овој бренд е нешто многу различно. „Smart“ повторно се раѓа како заедничко вложување помеѓу „Mercedes-Benz“, кој се занимава со дизајн и позиционирање, и „Geely“. Кинескиот автомобилски гигант ги снабдува сите технички делови и модуларната платформа SEA, на која се гради целосно нов и 100% електричен опсег.

Најновиот хит се вика „#5“. Станува збор за теренец со средна големина со силни и мускулести линии што има многу малку од „Smart“ во традиционална смисла. Можеби со исклучок на модерниот пристап кон дизајнот. Ова е најдалечниот чекор што брендот го направил од неговото лансирање. Сега го чека пристигнувањето на седан за семејството да биде комплетно.
Има и верзија на „Brabus“ која сега е достапна за нарачка на некои европски пазари од 17-ти јуни. Со себе носи пакет на подобрени перформанси и стил: 645 коњски сили, погон на четири тркала, забрзување од 0-100 km/h за 3,8 секунди и поагресивен изглед. Естетски, веднаш се истакнува благодарение на 21-инчните „Brabus Monoblock Z“ тркала, црвените клешти на сопирачките, широката патека и силуетата што пренесува цврстина и моќ. Постои и посебен режим на возење – „Brabus Mode“, кој додава симулирани звучни ефекти на електричниот погон.

Под хаубата (поточно под подот) се наоѓа платформата од 800 волти, која овозможува ултра брзо полнење до 400 kW. Во идеални услови, потребни се само 18 минути за полнење од 10 до 80% батерија. Максималниот деклариран опсег е 540 km (според циклусот „WLTP“) – бројки што го прават „Brabus #5“ не само брз, туку и разумно практичен за секојдневна употреба.
За италијанскиот печат, настанот во Милано беше и момент на дискусија со тимот дизајнери, кои не ја криеја својата желба, споделена од многу фанови на брендот, да го вратат Fortwo во живот. Проблемот? Тешкотијата да се направи одржлив проект на индустриско ниво. Глобалната побарувачка за двосед е мала, а инвестирањето во комплетно нова платформа за ваков модел засега е скок во непознатото.