Помина речиси една година откако „Audi“ го прекина „A4“ за да направи место за новиот „A5“. Сега пристигнаа и plug-in хибридни верзии на новата „петка“.
Достапни исклучиво со погон „Quattro“, овие електрифицирани варијанти имаат за цел да го понудат најдоброто од двата света – одлична ефикасност без премногу компромиси за перформансите.

Моделите „PHEV“ користат 2.0-литарски четирицилиндричен бензински мотор со турбополнач.
Основниот „A5 e-hybrid“ развива 295 ks, додека помоќната верзија има 362 ks, што е на исто ниво со „Audi S5“ со V6 мотор.
Помоќниот модел забрзува од 0 до 100 km/h за 5,1 секунди, што е само 0,6 секунди побавно од „S5“.
„Audi“ не ги објави бројките за тежината на возилото, но имајќи предвид дека новиот „S5“ тежи 1.950 килограми, plug-in хибридот најверојатно е уште потежок поради дополнителната батерија.

Што се однесува до батеријата, новата литиум-јонска единица има употреблива енергија од 25,9 kWh, што е околу 45% повеќе отколку кај стариот „A4“ plug-in хибрид.
Моќта на полнење со наизменична струја е зголемена на 11 kW, што значи дека целосното полнење ќе трае два и пол часа.
Батеријата се наоѓа под подот на багажникот, што донекаде ја намалува практичноста, но ова е инаку вообичаен недостаток на моделите „PHEV“.

„Audi“ наведува дека седанот „А5“ има максимален електричен досег од 116 km (WLTP), додека вагонот најверојатно има малку помал домет поради неговата поголема маса.
Во целосно електричен режим, максималната брзина е 140 km/h, додека со вклучен бензински мотор може да достигне 250 km/h.
„Audi“ се очекува и уште помоќен plug-in хибрид. „Audi“ пред речиси шест години објави дека следната генерација „RS4“ ќе биде електрифицирана.

Поранешниот директор на „Audi Sport“ потврди дека спортскиот караван ќе користи погон „PHEV“ за да ги намали издувните гасови и да ја зголеми моќноста.
Со прекин на производството на „А4“, идниот ривал на „BMW M3 Touring“ ќе ја добие значката „RS5 Avant“.

Претпродукциските модели на „Audi RS5 Avant“ веќе се видени за време на тестирањето, а премиерата се очекува на крајот на оваа година или во 2026-та година. Веројатно нема да има електричен опсег како стандардните „A5 PHEV“ модели, но сигурно ќе биде помоќен.
Логично е да се очекува да ги надмине 450 ks развиени од 2,9-литарскиот V6 со двојни турбо во прекинатиот „RS4“.