Најмалиот и најевтин модел на „Mercedes“ – „A-Class“, ќе биде исфрлен од гамата на марката кога ќе заврши животниот циклус на актуелната генерација, официјално потврди техничкиот директор на компанијата, Маркус Шефер.
Одлуката е последица на поедноставувањето на компактната линија на германскиот производител. Така, гамата ќе ги содржи само четирите најпрофитабилни модели – „CLA“, „GLA“, „GLB“ и „g-Class“ – мал аналог на „Gelandewagen“, за кој ќе треба да се развие нова платформа.
„A-Class“ е популарна во Европа, но надвор од Стариот континент, вклучително и на важните пазари во Кина и САД, хечбекот се продава полошо. Поголем интерес има за седаните и кросоверите, па целото семејство од „A-Class“ и компактното комби од „В-Class“ ќе бидат отстранети од гамата.
Така, линијата на компактни модели на „Mercedes“ ќе го вклучи новиот „CLA“ во седан и „shooting brake“ каросерии, како и следните генерации на „GLA“ и „GLB“. Овие две семејства ќе ги интегрираат електричните автомобили „EQA“ и „EQB“, кои пропаднаа на пазарот.
Во исто време, „бебешката“ класа „G“ ќе биде позиционирана посебно. За разлика од другите компактни „Mercedes“, тој нема да се базира на „ММА“ платформата, како што се очекуваше. Оваа архитектура не е погодна за „SUV“ и нема да дозволи поставување на тркала со потребниот дијаметар и да обезбеди клиренс достоен за „Gelandewagen“ – дури и мал.
Шефер потврди дека „G-Class“ ќе добие кутија-дизајн во стилот на поголемиот SUV и ќе изгледа како негова мини верзија.