28 март, 2025
ПочетнаАВТОБИЗ„Volvo ES90“ – ниту седан ниту „SUV“, туку сопствена класа (ФОТО/ВИДЕО)

„Volvo ES90“ – ниту седан ниту „SUV“, туку сопствена класа (ФОТО/ВИДЕО)

Шведскиот производител претстави нов електричен премиум модел со автономија од 700 километри и футуристички технолошки решенија.

Од „Volvo“ тврдат дека „ES90“ не е ниту седан, ниту „SUV“, туку возило кое спаѓа во сосема нова категорија. Сепак, според сите сметки, „ES90“ се чувствува како кросовер, со поголем клиренс и форма која е блиска до седан.

Како и да го класифицирате, „Volvo“ го гледа како врвен модел во гамата, заедно со електричниот „SUV“- „EX90“.

Дизајн: Семејна сличност со EX90

„ES90“ ги усвојува препознатливите дизајнерски елементи на „Volvo“, вклучувајќи предни светла во стилот на „Thor’s Hammer“, едноставна предна решетка и задни LED светла во облик на „C“.

„Volvo ES90“ има петта врата слична на хечбек и багажен простор од 495 литри со подигнати наслони, додека има дополнителни 48 литри во предниот багажник.

Димензии и просторност

„ES90“ ја користи механичката платформа „SPA2“, иста како и „Volvo EX90“, и има меѓуоскино растојание од 3.099 mm (подолго од „EX90“), додека вкупната должина на возилото е 4.999 mm (пократка од „EX90“).

Расчистувањето на возилото од подлогата е 203 mm, а неговата ширина е 2.120 mm, вклучувајќи ги и надворешните ретровизори.

Патниците имаат пристап до пространа кабина, и во однос на просторот за нозете и главата на задните седишта.

Минималистички внатрешни и дигитални контроли

Внатрешноста на „ES90“ е богата и минималистичка, со вертикално ориентиран дисплеј од 14,5 инчи кој ги контролира речиси сите функции – вклучувајќи ја „климата“ со четири зони и премиум аудио систем „Bowers & Wilkins“ со 25 звучници.

Возачот ги следи основните информации на 9-инчниот дисплеј пред него што ја заменува класичната табла со инструменти, додека head-up дисплејот проектира податоци на шофершајбната.

Најмоќното Volvo – во софтверска смисла

Од „Volvo“ истакнуваат дека „ES90“ не е најмоќниот во однос на моќноста на моторот, туку во однос на компјутерската моќност.

Користи двоен систем „Nvidia Drive AGX Orin“, способен да обработува 500 трилиони операции во секунда.

Брзо полнење и домет до 700 km

Благодарение на неговиот систем од 800 волти, „ES90“ поддржува полнење до 350 kW, што значи дополнителен опсег од 300 километри за само 10 минути полнење. Батеријата се полни од 10 до 80% за само 20 минути.

Со капацитет на батеријата од 106 kWh (102 kWh употребливи) и најнизок коефициент на отпор во историјата на брендот (Cd 0,25), „ES90“ може да помине до 700 km со полна батерија, во идеални услови.

Три верзии на ES90 на почетокот

– Со еден електричен мотор (Еден мотор) – 245 ks, погон на задните тркала, батерија од 92 kWh, опсег до 644 km (WLTP)

– Со два електрични мотори (Twin Motor) – 442 ks, погон на сите тркала, батерија од 106 kWh, досег до 700 km (WLTP)

– Со два електрични мотори (Twin Motor Performance) – 670 ks, забрзување од 0 до 96 km/h (60 mph) за 3,9 секунди, опсег и до 700 km (WLTP)

Максималната брзина е ограничена на 180 km/h кај сите верзии.

Книгата за нарачки е веќе отворена во Европа

Сите верзии се веќе достапни за нарачка, додека „Volvo“ планира да започне со производство во третиот квартал на 2025-та година, со првите испораки на крајот на годината.

На пазарот, „Volvo ES90“ ќе се натпреварува со модели како што се „BMW i5“, „Volkswagen ID.7“ и „Audi A6 e-tron“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП