„Audi“ продолжува да ги промовира караваните. По новиот модел „А5 Avant“, доаѓа поголем „брат“ – „А6 Avant“.
Новиот „А6“ се чувствува како поголема верзија на „А5“, што не е нужно лошо, иако би било пожелно малку повеќе разновидност во дизајнот.
Интересно е што новата генерација „А6“ дебитира како караван, додека класичниот седан ќе биде претставен следниот месец.
Дизајн и аеродинамика
„Audi“ избра кафена боја за промотивни фотографии, што е необичен избор. Интересно е тоа што овој модел не требаше да се вика „A6“ – првичниот план на „Audi“ беше да го нарече „A7 Avant“, во согласност со новите правила за именување (непарни броеви за моделите SUS, парни броеви за EV).
Сепак, таа стратегија беше напуштена.

За разлика од целосно електричниот модел „А6 Avant Е-Тron“, овој „А6“ нема поделени фарови, што стана тренд меѓу производителите на автомобили.
Радарите и сензорите на долниот дел од решетката сѐ уште не се најдобро визуелно интегрирани, а „Audi“ конечно ги елиминира лажните издувни цевки.

Што се однесува до аеродинамиката, германскиот производител наведува дека коефициентот на отпор е само 0,25, што го прави најдобриот караван на Audi со SUS мотор во овој поглед. Електричниот „A6 Avant E-Tron“ е уште поуспешен во оваа смисла, со 0,24 cd.

Стандардните тркала се со дијаметар од 18 инчи, а полуксузните модели доаѓаат со поголеми фалсификувани бандажи во три бои, со димензии до 21 инчи.
Димензии
Новиот „A6 Avant“ е 60 mm подолг од неговиот претходник и сега има должина од 4,99 метри. Меѓуоскиното растојание остана речиси непроменето – 2.927 mm.
Ширината (без огледалата) е 1,88 метри, што одговара на претходната генерација на „C8“.
Внатрешност и технологија
Внатрешноста изгледа речиси идентично со помалиот „A5 Avant“ – 10,9-инчен дисплеј за патници е достапен како опција, додека главните дисплеи се 14,5 инчи (инфозабава) и 11,9 инчи (група со инструменти).

Звучната изолација е подобрена за 30%, без додавање тежина. Подебелите гумени заптивки на вратите и прозорците, заедно со опционалните акустични стакла за задните врати, ја намалуваат надворешната бучава.

Редизајнираните држачи за моторот и менувачот ги намалуваат вибрациите, а изменетите брзини во менувачот „S Tronic“ го прават работењето уште потивко.
Моделите со тркала од 19 инчи или поголеми имаат специјални прстени за апсорпција на пена за да се намали бучавата од тркалање на гумите.
Багажен простор и практичност
Волуменот на багажниот простор е 503 литри зад задните седишта. Може да се зголеми на 1.534 литри кога задните седишта (40:20:40) се склопени.
Електричната задна врата е стандардна, а проекциското светло под браникот покажува каде да мавтате со ногата за бесконтактно отворање/затворање.
Панорамскиот покрив има „дигитална завеса“ – може да се префрли од проѕирен во затемнет режим со притискање на копче.
Моторизација
Основниот модел (2.0 TFSI) има 201 ks и 340 Nm. Погонот е со погон на предните тркала (без опција Quattro).
Кога станува збор за големите момци, тука е 2.0 TDI (благ хибрид) исто така со 201 ks, но поголем вртежен момент – 400 Nm. Достапен е со погон на предните тркала или погон Quattro.

На самиот врв на гамата е 3.0 V6 со 48V благ хибриден систем кој произведува 362 ks и 550 Nm.
Оваа верзија од 0-100 km/h забрзува за само 4,7 секунди, додека максималната брзина е електронски ограничена на 250 km/h.
Како што може да претпоставите, моделите со четири цилиндри 2.0 се значително побавни. Бензинската верзија забрзува до 100 km/h за 8,3 секунди, а дизелот за 7,9 секунди или 7,0 секунди ако се одлучите за Quattro погон.
Максималната брзина за четирицилиндарецот е 240 km/h.
Логиката ни кажува дека е на повидок нов „S6 Avant“ и се надеваме дека наскоро ќе следи новата генерација на „Audi RS6 Avant“. Ние ги чуваме прстите дека моќниот V8 преживува уште една генерација.
Цена и производство
Нарачките во Европа започнуваат овој месец. Цените започнуваат од:
– 58.000 евра за четирицилиндричен бензински модел,
– 61.700 евра за четирицилиндричен дизел.
Производството ќе се одвива во фабриката во Некарсулм, заедно со „А5 Avant“.
За љубителите на „Audi A7 Sportback“, лоша вест – елегантниот купе-седан нема да добие наследник.
Заклучок
Новиот „Audi A6 Avant“ носи повеќе простор, подобра аеродинамика, понапредна технологија и подобрена звучна изолација.
– Основните модели остануваат со 2.0-литарски мотори, додека врвната верзија добива моќен 3.0 V6.
– Ова е последната генерација со SUS мотори пред целосната електрификација на серијата А6.
– Лимузинската верзија пристигнува следниот месец.