„Kia“ оди напред со офанзивата на својот електричен производ, со основен модел кој ќе биде понуден во 2026-та година. Засега тоа е само концепт – EV2, кој, сепак, дава јасна претстава за идниот сериски модел. Ќе биде достапен во Европа, како и во други региони во светот, и е нешто помеѓу хечбек и мал кросовер со кратки настрешници и многу пластична каросерија.

Минијатурното „EV“ има двојни предни светла како канџи и вертикални задни светла. Бидејќи се работи за концепт, „Kia“ си ја зеде слободата да ги отстрани B-столбовите и да ги инсталира вратите со задни шарки за да го олесни влегувањето и излегувањето. Сепак, серискиот модел најверојатно ќе добие традиционален распоред и конвенционални рачки на вратите.

Вообичаено за концептен модел, внатрешноста е во минималистички стил, што тешко дека ќе се задржи во сериската верзија. „Kia“ и „Hyundai“ се меѓу ретките преостанати производители на автомобили кои инсистираат на инсталирање физички контроли во нивните автомобили, дури и на нивните модели со футуристички изглед.

Најверојатно, серискиот модел ќе добие можност за преклопување на задните седишта за да се ослободи простор за предните седишта, кои се лизгаат назад по шините. Концептот има и триаголни звучници кои можат да се отстранат и да се користат како преносни звучници. Други карактеристики на моделот вклучуваат скокачки прегради за багаж, целосно рамен под и панорамски стаклен покрив.

Корејскиот производител не ги открива техничките спецификации, но „EV2“ е очигледно помал од „EV3“. Субкомпактниот електричен кросовер е долг 4300 mm, широк 1850 mm и висок 1560 mm со меѓуоскино растојание од 2680 mm.

А бидејќи моделот ќе се вика „Kia EV2“, љубопитно е да се дознае дали Корејците планираат и уште помал електричен автомобил – „EV1“, кој би станал наследник на „Picanto“. Компанијата тврди дека „EV2“ е модел од Б-сегментот, така што дефинитивно има простор во линијата за уште поевтин модел со нула емисии.