28 март, 2025
ПочетнаАВТОБИЗ„Hyundai Ioniq 5“ е најголемиот „крадец“ на клиенти од други брендови (ФОТО)

„Hyundai Ioniq 5“ е најголемиот „крадец“ на клиенти од други брендови (ФОТО)

Повеќе од 74% од продажбите на „Ioniq 5“ се на клиенти на конкурентски брендови, според податоците на „S&P Global Mobility“, кои ги анализираа трендовите на електричните возила помеѓу јануари и октомври 2024-та година.

Ова го става „Ioniq 5“ речиси 22 процентни поени пред просечното возило на „Hyundai“ оценето според оваа метрика.

„Lyriq“ на „Cadillac“ е уште едно електрично возило кое го постигна она што ниту еден од другите луксузни автомобили на „GM“ не успеа. Скоро 73% од купувачите на „Lyriq“ се префрлаат на „Cadillac“ од други производители на автомобили, што е 16 процентни поени подобро од просекот за премиум брендот.

Понатаму на листата, моделите на некои брендови имаат пониска стапка на „кражба на клиенти“ од „Lyriq“ и „Ioniq 5“, но тие заслужуваат внимание затоа што работат многу подобро од другите автомобили на марките. Такви, на пример, се „Mustang Mach-E“ и „Ford F-150 Lightning“. Вкупната стапка на победа на „Ford“ е најниска на табелата со помалку од 37%, но „Mach-E“ и „Lightning“ постигнуваат најмалку 21 процентен поен повеќе.

Не сите електрични возила во рангирањето се покажуваат како поефикасни од нивните колеги со мотор со внатрешно согорување во привлекувањето клиенти од конкурентските марки. Резултатот на „Porsche Taycan“ од 61,2% изгледа солиден, но тој е само 0,3% понизок од просекот на германската марка.

Во меѓувреме, „bZ4X“ на „Toyota“ е на дното на рангирањето, при што само 33,5% од купувачите на електрични „SUV“ се нови за јапонската марка, 7 процентни поени пониски од просекот од 40,5% за јапонскиот производител. „Близнакот“ на „bZ“ – „Subaru Solterra“, е трет од позади, со повисока оценка од 45,3%.

Еве како функционираат поединечните модели (по името е процентот на „украдени клиенти“, а потоа се наведува просечната оценка за брендот):

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП