Во Кина се подготвува партнерство што може да создаде сериозна сила во автомобилскиот свет.
Производителите „Changan“ и „Dongfeng“ планираат да се спојат, што би значело дека под капата на оваа соработка тие ќе имаат повеќе од пет милиони продадени автомобили годишно.
Ако овие брендови навистина се спојат, тоа ќе биде најголемиот производител на автомобили во Кина, и тие го гледаат ова како начин да одговорат на веројатно првенствено домашните, но и меѓународните конкуренти.
Тие се повеќе или помалку рамномерни во однос на продажбата, бидејќи минатата година „Changan“ продаде 2,5 милиони автомобили, додека „Dongfeng“ продаде 2,7 милиони единици.
И двајцата производители имаа одредени проблеми да бидат во чекор со „електричната револуција“ – владината агенција задолжена за овој сегмент често јавно ги критикуваше дека се премногу бавни.
Планираното партнерство треба да им помогне на двете страни да ги здружат силите во борбата против големите конкуренти како што се „Tesla“ и „BYD“, па дури и повеќе.
Доколку се спојат, „Changan“ и „Dongfeng“ лесно ќе станат глобална сила за гледање во иднина.