Мет Вотсон и неговите колеги од „YouTube“ каналот „CarWow“ споредија шест електрични кросовери во Велика Британија за километражата со едно полнење на батеријата.
„Polestar 4“, „Porsche Macan“, „Tesla Model Y“, „Ford Explorer“, „Kia EV6“ и „Audi Q4 e-tron“ беа избрани за тестот во верзии со еден мотор со погон на задните тркала и батерија со максимален капацитет за овие верзии.
Пред почетокот на експериментот, батеријата на секој кросовер беше наполнета до 100%. Автомобилите го почитуваа законското ограничување на брзината и климата на сите беше поставена на 20 степени. Возачите ја намалуваа брзината само за да ја зголемат километражата кога нивото на батеријата достигна алармантно ниско ниво.
Според резултатите од тестот, ниту еден од моделите не успеал да помине толку километри колку што тврди производителот според европскиот „WLTP“ циклус. Сепак, експериментот беше спроведен на автопати, каде што електричниот мотор бара повеќе енергија отколку при градски брзини.
Најдобар резултат постигна „Polestar 4“, опремен со батерија со капацитет од 94 kWh. Помина 536 км наспроти 599 км што тврди производителот. Второто место му припадна на „Porsche Macan“ (95 kWh), кој помина 512 km (компанијата тврдеше дека има 621 km).
Третата позиција беше за „Tesla Model Y“ (473 km), потоа „Ford Explorer“ (468 km), „Kia EV6“ (451 km) и „Audi Q4 e-tron“ (431 km). Сите тие патувале приближно 80% од максималното можно растојание што го бараат нивните производители.