Пазарот на криптовалути, исто така, се прошири за да вклучи луксузни брендови, кои сè повеќе прифаќаат плаќања во криптовалути како што се биткоин и етериум.
Луксузните трговци на мало сè повеќе прифаќаат плаќања со криптовалути за да привлечат богати купувачи со технологија и да го искористат историскиот пораст на вредноста на биткоинот. Трендот означува значителна промена додека брендовите истражуваат иновативни начини на плаќање за да останат конкурентни и да привлечат помлада, богата клиентела.
Француската луксузна стоковна куќа Printemps неодамна соработуваше со крипто берзата Binance и финтек компанијата Lyzi за прифаќање плаќања во биткоин и етериум, со што стана првата стоковна куќа во Европа што го стори тоа.
Имаше многу повици и тоа предизвика интерес, изјави Дејвид Принкеј, претседател на филијалата на Binance Франција. Тој ги потврди тековните разговори со други луксузни брендови.
С.Т. Дупон, исто така, планира да воведе крипто плаќања на две локации во Париз пред празничната сезона. Слично на тоа, Virgin Voyages започна да прифаќа биткоин за премиум годишен пат за крстарење во вредност од 120.000 долари. Потезите го одразуваат зголемениот интерес кај луксузните компании за искористување на богатството поттикнато од пазарот на крипто.
Предизвици за усвојување на криптовалутите
Но, и покрај големиот моментум, криптовалутите се соочуваат со предизвици како што се висока нестабилност и регулаторен надзор, кои го ограничуваат нивното широко усвојување. Трговците на мало често ги претвораат плаќањата за крипто во фиат валути (вистински пари) за да ги намалат ризиците. Економските аналитичари забележуваат дека традиционалните опции за плаќање како што е PayPal се сè уште доволни за повеќето потрошувачи.
Сепак, сопствениците на дигитални средства се повеќе привлекуваат луксузни купувања како начин за диверзификација на нивните портфолија.
Нудењето плаќања со криптовалути може да биде начин компаниите да се брендираат како иновативни наместо како „стар загушлив бренд“, вели Ендрју О’Нил, водечки аналитичар за дигитални средства во американската компанија за кредитен рејтинг S&P Global Ratings.
Создавање производи инспирирани од крипто
Луксузните брендови исто така користат крипто трендови за да создадат уникатни производи. Balenciaga неодамна лансираше кожен држач за картички дизајниран за криптопаричникот „Stax“ на Леџер, по цена од 350 евра. Ова го одразува зголемениот интерес за интегрирање на функционалноста на криптовалутите во луксузни модни предмети.
Gucci го предводи патот меѓу луксузните брендови, нудејќи опции за крипто плаќање за повеќето производи во Соединетите држави од 2022 година. Нивната матична компанија Керинг го усвојува пристапот „тестирај и учи“ кон технологијата, нагласувајќи ја иновативноста за да привлече помлади и богати потрошувачи од Азија.
Францускиот луксузен трговец на мало Printemps планира да ги прошири своите крипто понуди во нова продавница во Њујорк во 2025 година, сигнализирајќи понатамошен интерес за потенцијалот на криптовалутите за преобликување на луксузната малопродажба.
Зголеменото присуство на криптовалути во луксузот ја нагласува нивната растечка улога во модерната трговија, спојувајќи ја врвната технологија со врвните стратегии за брендирање.