Навикнати сме „Hyundai“ и „Kia“ да прават драстични промени во дизајнот на нивните автомобили кога ќе пристигне модел од новата генерација. Така е и со новата генерација на моделот „Palisade“, бидејќи овој теренец значително се разликува од својот претходник.
Големиот семеен „SUV“, изграден првенствено за северноамериканскиот пазар, сега има повеќе „кубен“ изглед и е поставен на тркала од 21 инчи.
Сегментираните светла напред и назад потсетуваат на пикселираната тема применета на електричната линија на „Hyundai“, вклучувајќи го неодамна претставениот „Ioniq 9“.

Масивните LED елементи на предната страна изгледаат како дневни светла, додека меѓу нив и огромната решетка има четири правоаголници, кои, според сите сметки, се извори на светлина за долго и за кратко светла. Тенка LED лента се протега низ горниот дел од решетката.
„Hyundai“ вели дека предната настрешница е малку пократка од порано, иако нема да открие конкретни бројки. Меѓуоскиното растојание е подолго од претходниот модел, кој имаше растојание меѓу оските од 2.900 милиметри.
Прозорците сѐ уште се прилично големи, а има и двоен панорамски покрив, веројатно резервиран за полуксузните верзии.

Задниот дел сега има визуелно почист изглед, бидејќи издувниот систем е скриен под браникот, додека бришачот е скриен под спојлерот на покривот.
За разлика од повеќето модели на „Hyundai“, задните светла, кои наликуваат на предните дневни светла, не се протегаат до задната врата.
Иако на возилото на промотивните фотографии му недостасува значката „HTRAC“, погонот на сите тркала сигурно ќе биде достапен за втората генерација на „Palisade“.

Внатрешноста исто така е целосно реконструирана. Има два екрани од 12,3 инчи интегрирани во контролната табла, која сепак има широк опсег на физички копчиња.
Јасно се видливи посебни контроли за климата, како и дополнителни копчиња и копчиња за мултимедија, со кратенки за одредени функции.
Менувачот е преместен од централната конзола во управувачкиот столб.
Големиот простор помеѓу предните седишта, пополнет со 100W USB-C порти, држачи за чаши и безжичен полнач, служи за мултифункционална цел. Може дури и да се подигне за да формира трето седиште, така што новиот „Hyundai Palisade“ може да превезува до девет луѓе.

Фотографиите ја прикажуваат јужнокорејската верзија, каде возачите од верзијата со девет седишта имаат право да користат наменска автобуска лента.
„Palisade“ е еден од најновите модели на „Hyundai“ кој ја отстрани значката „H“ од воланот. Наместо тоа, четирите точки ја симболизираат буквата „H“ во Морзеовата шифра, а се чини дека воланот е преземен од помалиот модел „Santa Fe“.
Техничките спецификации сѐ уште не се достапни, но нашироко се шпекулира дека „Hyundai“ конечно ќе претстави хибриден погон за „Palisade“. Очекуваме целосни детали во наредните недели.