Компанијата „Ampere“, која е поделба на „Renault“, работи на нова технологија која ќе им овозможи на електричните автомобили на францускиот производител да бидат уште поефикасни на патиштата. Клучна улога во ова ќе има новата технологија која овозможува нивните батерии да се полнат за само 15 минути.
Се развива нова технологија со помош на глобалниот производител на полупроводници „STMicroelectronics“, која на француската компанија ќе и овозможи пристап до клучна компонента во наредните години. Станува збор за инвертери од силициум карбид – полесни и помали кои овозможуваат поголема стабилност при високи напони и многу побрзо полнење.
Договорот помеѓу „Ampere“ и „STMicroelectronics“ ќе му овозможи на „Renault Group“ да обезбеди снабдување со силициум карбид, полупроводнички материјал со огромни предности кога се користи во модули за напојување. Тоа е едно од најпотребните и најбараните соединенија од големите брендови за нивните електрични автомобили.
Кутијата за напојување кај инвертерите на електричните мотори се состои од три комбинирани модули за напојување. Тоа се модул кој го обезбедува потребното електрично возбудување на моторот или генераторот за контрола на магнетното поле во роторот и основна плоча за ладење дизајнирана да ја троши топлината од задниот дел на модулот за напојување, поедноставувајќи го термичкото управување и процесот на ладење.
Овие модули за напојување се составени од повеќе силициум карбид чипови кои се одговорни за управување и конвертирање на електричната енергија од батеријата за да го придвижат моторот во електрично возило. Ефикасноста на целиот електричен пакет во голема мера зависи од овој елемент, кој исто така влијае на автономијата, обновувањето на енергијата, мазноста и одзивноста на возењето.
Договорот меѓу овие две големи компании е токму дел од нивната стратешка соработка, која ќе започне во 2026-та година за развој на електроенергетскиот систем за инвертерот на електромоторите „Ampere“, а со тоа и на електричните автомобили на групацијата „Renault“.
Новите „SiC“ модули се очекува да стигнат до електрични автомобили со електрична архитектура од 400 волти, како и до оние од сегментот „C“ кои работат со мрежи од 800 волти. Последново ќе овозможи, меѓу другото, ултра брзи полнења кои од 10 до 80% одат за 15 минути.