28 март, 2025
ПочетнаАВТОБИЗ„Honda Passport“ порасна и стана помоќен (ФОТО/ВИДЕО)

„Honda Passport“ порасна и стана помоќен (ФОТО/ВИДЕО)

Четвртата генерација на „Honda Passport“ го имаше своето јавно деби на саемот за автомобили во Лос Анџелес. Кросоверот, кој не се плаши од „off-road“, ќе се најде во продажба на почетокот на следната година по цена од околу 45.000 долари.

„Honda Passport“ останува помал брат на „Pilot“, иако е изграден на истата платформа. Во својата четврта генерација тој стана поширока и повисока, а зголемено е и меѓуоскиното растојание. Неговите димензии се: должина – 4841 mm (+2 mm во однос на третата генерација); ширина – 2019 mm (+23 mm); висина – 1857 mm (+38 mm); меѓуоскино растојание – 2891 mm (+72 mm).

Дизајнот на кросоверот сега е побрутален и аголен. Во профилот, автомобилот е многу сличен на „Honda Pilot“. Неговите браници станаа помасивни, а фаровите и решетката на радијаторот – потесни. Предниот капак е дополнет со довод на воздух.

Треба да се напомене дека моделот го имаше своето јавно деби во екстремните верзии „TrailSport“ и „TrailSport Elite“. Имаат дополнителна заштита на дното и гуми за теренски 275/60 ​​R18 General Grabber. Расчистувањето на кросоверот е зголемено на 211 mm.

Внатрешноста на „Honda Passport TrailSport Elite“ е украсена со кожа и водоотпорни материјали. Сите верзии на моделот добија дигитална контролна табла и поголем 12,3-инчен екран на допир, а услугите на „Google“ се интегрирани во мултимедијалниот систем. Кросоверот стана попростран и внатре: има 33 mm повеќе простор за нозете во вториот ред, а волуменот на багажникот е зголемен на 2365 литри со преклопени задни седишта.

Основната опрема на „Honda Passport“ е проширена, вклучува осум воздушни перничиња, електричен погон за седиштата и вратата на багажникот, загреани седишта, Wi-Fi, безжично полнење на паметни телефони, комплет безбедносни системи и адаптивна контрола на патувањето со сообраќаен метеж. режим. Најскапата опција, „TrailSport Elite“, додава влез без клуч, вентилирани седишта, загреан волан, аудио систем „Bose“ со 12 звучници и камера „TrailWatch“ со посветен „off-road“ режим.

Кросоверот го задржува својот 3,5-литарски бензински V6 мотор, но неговата моќност е зголемена на 285 ks и 355 Nm максимален вртежен момент. Моторот е поврзан со нов 10-брзински автоматски менувач. Автомобилот може да влече приколка со тежина од 2,2 тони.

Како и во претходната генерација, погонот на четири тркала е надополнет со системот за векторирање на вртежниот момент i-VTM4. Контролата на спуштање и низа режими надвор од патот се стандардни. Дополнително, поставени се нови и поголеми сопирачки дискови, а во модификациите „TrailSport“ и „TrailSport Elite“ е засилена суспензијата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП