Развивачот на четботот за вештачка интелигенција „ChatGPT“ – „OpenAI“, размислува да создаде веб-прелистувач за комбинирање со четботот, а посебно веќе разговарал за склучување договори за зајакнување на функциите за пребарување, пишува „The Information“.
„OpenAI“ разговараше за производот со развивачите на веб-локации и апликации како што се „Conde Nast“, „Redfin“, „Eventbrite“ и „Priceline“, додаде медиумот, цитирајќи извори кои виделе прототипови на дизајните на производите.
Овој потег може да ја спротивстави компанијата предводена од Сем Алтман против „Google“, кој контролира огромен дел од пазарот на прелистувачи и пребарувачи. „OpenAI“ веќе влезе на пазарот на пребарувачи со „SearchGPT“.
Матичната компанија на „Google“, „Alphabet“, се обидува да ги зајакне своите понуди за вештачка интелигенција (AI) откако „ChatGPT“ беше лансиран кон крајот на 2022-ра година, одговарајќи минатата година со свој генеративен четбот за вештачка интелигенција (Gemini).
Доминацијата на „Google“ на пазарот на прелистувачи е разнишана откако американското Министерство за правда соопшти дека компанијата мора да го продаде својот прелистувач „Chrome“ за да го прекине монополот на онлајн пребарувањето.
„OpenAI“, исто така, разговараше за напојување на функциите за вештачка интелигенција на мобилните уреди на „Samsung“, клучен деловен партнер на „Google“, додаде „The Information“, цитирајќи извори со информации за тоа што се случува.
Компанијата веќе има партнерство со „Apple“, благодарение на што функциите „Apple Intelligence“ на производителот на „iPhone“ кои се напојуваат со помош на технологијата „OpenAI“.
Сепак, „The Information“ пишува дека „OpenAI“ не е многу блиску до објавување на сопствен прелистувач.
„Google“, „OpenAI“ и „Samsung“ не одговорија веднаш на барањата за коментар.