„Skoda“ претстави нов основен теренец за индискиот пазар. „Kylaq“ е третиот модел развиен во Индија, по теренецот „Kushaq“ и седанот „Slavia“, таргетирајќи го сегментот под 4 метри кој сочинува речиси половина од целата продажба на локалниот пазар.
Со должина од 3.995 mm, „Kylaq“ е најмалиот модел на чешкиот производител, поставен под „Kushaq“ (4.225 mm) и европскиот „Kamiq“ (4.241 mm).
Всушност, тој е уште помал од „Fabia“ (4.108 mm), додека има слично меѓуоскино растојание од 2.566 mm.
„Kylaq“ го прифаќа актуелниот модерен цврст дизајнерски јазик на „Ѕkoda“, со дополнителни едноставни допири поради неговата прифатлива природа.
Сплит LED фаровите ја врамуваат црната маска, додека обликот на задните светла потсетува на „Hyundai Exter“.
Дизајнерите додадоа неколку карактеристики во стилот на SUV, вклучувајќи пластични плочки за лизгање, алуминиумски долни плочи, носачи на покривот, квадратни облоги над тркалата…
Растојанието од подлогата е 189 mm, а „Kylaq“ ќе биде достапен во пет бои, вклучувајќи ја и новата „Olive Gold“.
И покрај малите димензии, „Ѕkoda“ тврди дека „Kylaq“ нуди пространа внатрешност со најголем капацитет на багажникот во сегментот од 446 литри.
Практичноста дополнително се подобрува благодарение на функциите „Simply Clever“, по кои „Ѕkoda“ е позната со години.
Дигиталната контролна табла вклучува 10,1-инчен екран на допир за инфозабава, како и 8-инчен дигитален табла со инструменти.
Моделот нуди безжична компатибилност со „Android Auto“ и „Apple CarPlay“, како и безжично полнење за паметни телефони.
Поскапите верзии вклучуваат електрични седишта со вентилација и кожен тапацир, кој може да се прилагоди во шест насоки, автоматска клима и подвижен покрив, кој е омилен меѓу купувачите во Индија.
„Kylaq“ стандардно доаѓа со 25 активни и пасивни безбедносни карактеристики (до 35 на одредени облоги), иако не вклучува напредни системи за помош на возачот (ADAS).
Теренецот има и шест воздушни перничиња, а е достапен со автоматски фарови и бришачи.
„Kylaq“ ја користи индиската верзија на механичката платформа „MQB-A0-IN“, економична верзија на платформата „MQB“ на „VW Group“ за пазари во развој.
Истата платформа поддржува малку поголеми модели на „Ѕkoda Kushaq/Slavia“ и „VW Taigun/Virtus“.
„Kylaq“ најверојатно ќе ги сподели повеќето делови со претстојниот SUV на „VW“ за Бразил.
Под хаубата се наоѓа добро познатиот 1.0-литарски TSI трицилиндричен турбо мотор со 113 ks и 178 Nm вртежен момент. Моќта се испраќа до предните тркала преку шест-брзински мануелен или опционален автоматски менувач.
Благодарение на живиот мотор, „Kylaq“ забрзува од 0 до 100 km/h за 10,5 секунди и нуди максимална брзина од 188 km/h.
„Skoda Kylaq“ ќе се произведува во фабрика во Индија. Лансирањето на пазарот е закажано за почетокот на 2025-та година, со почетна цена од 789.000 INR (околу 8.700 евра).
Конкурентите во „најбрзо растечкиот и најконкурентниот сегмент во Индија“ вклучуваат модели како што се „Citroen C3“, „Hyundai Venue“, „Nissan Magnite“, „Toyota Raize“ и „Tata Nexon“.