„Kia“ го освежи „Sportage“ во Кореја, три години по дебито на петтата генерација на овој „SUV“.
Редизајнираниот преден дел и подобрената внатрешност, заедно со неколку промени во механиката, внесуваат нов изглед на автомобилот.
Рестилизирањето на „Sportage“ ја следи истата дизајнерска насока што „Kia“ ја примени на моделите „Picanto“, „Sorento“, „Carnival“, „K4“ и „K8“, усогласувајќи ги визуелно со растечката линија на електрични возила.

Најважната промена во стилот е предниот дел, кој сега има поостри, вертикално поставени светла, нови отвори на калниците и редизајнирана фасција што му дава на SUV поизразен став.
На страна, профилот најмногу се одржува, освен промените на предните браници и новиот дизајн на алуминиумски тркала од 17, 18 и 19 инчи.
Задниот дел од возилото е исто така препознатлив, но носи свеж LED дизајн на задните светла и мали промени на браникот.
На фотографиите се гледа верзијата со подолго меѓуоскино растојание (наменета за Кореја, Северна Америка и Австралија), но истите визуелни подобрувања ќе бидат применети и на пократкиот модел за европскиот пазар.

Подобрувања во внатрешноста и безбедносните карактеристики
Во внатрешноста, SUV добива заоблен дигитален кокпит со два поврзани екрани од 12,3 инчи, нов head-up дисплеј, стилски волан со два краци, амбиентално осветлување, потенки отвори за воздух и ревидирани контроли на климата.
Безбедносниот пакет е подобрен со нов систем за откривање на држење на воланот, предупредување за вибрации, камера насочена кон возачот и најновиот систем ADAS.
„Kia“ нуди избор од три опции за внатрешни работи – „Lounge Brown“, „Black“ и „Navy Grey“ – со осум достапни бои за екстериерот.
Нов менувач за „Turbo“ варијантата, мало зголемување на моќноста за хибридот
Основниот модел „Sportage“ доаѓа со познатиот 2,0-литарски мотор со 144 ks (107 kW).
Помоќниот 1,6-литарски турбо-бензинец произведува непроменети 177 ks (132 kW), но сега доаѓа со нов осум-брзински автоматски менувач, за кој се вели дека нуди целосно мазни менувања на степените на пренос во споредба со стариот седумстепен DCT.
Подобрениот хибриден погон добива 5 ks повеќе (3,7 kW). Поточно, хибридот има 1,6-литарски турбо мотор со 177 ks (132 kW) и електричен мотор кој додава 64 ks (47,7 kW).
Може да се претпостави дека „Kia“ ќе продолжи да нуди plug-in хибридна опција на другите пазари.

Инженерите на корејскиот производител го подобрија и регенеративното сопирање на хибридот, овозможувајќи му на возачот да го прилагоди неговиот интензитет користејќи ја рачката на менувачот.
Паметното регенеративно сопирање исто така работи автоматски во зависност од условите на патот со помош на навигација.
Автомобилот сега има подобрен двоен амортизер на предната оска што ја намалува бучавата од патот.
Во Кореја цената на моделот зависи од изборот на погон и пакет на опрема и се движи од 28,36 милиони корејски вони (околу 19.000 евра) до 48.70 милиони вони (околу 32.000 евра).
Во паметен маркетиншки потег Киа најави и соработка со Нетфликс, па нејзините модели ќе се најдат во втората сезона на серијата „Игра на лигњи“.
Верзијата на освежениот модел „Kia Sportage“ за европскиот пазар се очекува на крајот на оваа година, а во продажните салони треба да пристигне следната година.