ChatGPT на OpenAI сега вклучува веб-пребарување во живо, првично само за платени корисници и членови на листата на чекање SearchGPT, но и бесплатните, деловни и образовни корисници, исто така, наскоро ќе го добијат истиот пристап. Интегрирана во интерфејсот на ChatGPT, функцијата автоматски пристапува до веб-резултатите по потреба, но корисниците можат и рачно да иницираат пребарување. Оваа нова способност го става ChatGPT во директна конкуренција со Copilot на Microsoft и Gemini на Google, кои нудат веб-прелистување во реално време.
Шефот за пребарување на ChatGPT, Адам Фрај ја демонстрираше новата алатка, користејќи пример на барање за акции на Apple, покажувајќи дека резултатот е интерактивен графикон, податоци за заработка и поврзани написи за вести. Корисниците исто така можат да прелистуваат низ страничната лента на релевантните веб-локации. Во друг пример, пребарувањето за италијански ресторани во Сан Франциско произведе интерактивна мапа на препораки за ресторани.
Комбинација на Bing, GPT-4…
Достапна на iOS, Android и десктоп оперативни системи macOS и Windows, функционалноста на пребарувачот ChatGPT е изграден со различни технологии, вклучувајќи го и Bing на Microsoft. OpenAI додава дека моделот за пребарување е фино подесена верзија на GPT-4, првично објавена на 10.000 тест корисници во јули како „SearchGPT“. Претходно оваа година, OpenAI активно регрутираше вработени во Google за да ги подобри своите можности за пребарување.
Пред ова ажурирање, знаењето за ChatGPT беше ограничено на податоци од 2021 до 2023 година, во зависност од моделот. Портпаролот на OpenAI, Нико Феликс, појасни дека пребарувањето во живо нема да ги замени тековните ажурирања на податоците, велејќи дека корисниците секогаш имаат пристап до најновите случувања. Тој додаде дека пребарувањето во живо е различно од процесот на обука за модели на OpenAI.
Функцијата доаѓа во време на пораст на развојот на веб-пребарување со вештачка интелигенција, при што Мета, наводно, работи на сопствен производ, а Google неодамна ја прошири својата функција за прелистување веб со вештачка интелигенција на глобално ниво. На прашањето дали OpenAI го темпираше своето објавување во согласност со неодамнешниот извештај на Alphabet од 49,4 милијарди долари приход од пребарувањето, Фрај изјави дека ажурирањето на ChatGPT е независно закажано.
Нејасна финансиска логика
За разлика од пребарувањето на Google, ChatGPT е без реклами, предност што ја забележа Фрај, истакнувајќи дека OpenAI не планира да има реклами. Додека пребарувањето со вештачка интелигенција е поскапо од традиционалното пребарување, OpenAI не разјасни како тоа ќе функционира за бесплатните корисници. Феликс спомна дека бесплатните корисници ќе се соочат со одредени ограничувања за тоа колку често можат да ги користат нашите најнови модели за пребарување.
Во услови на зголемена правна контрола, Фрај ги наведе партнерствата на OpenAI со издавачите за да се осигура дека содржината се користи одговорно. Тој истакна дека издавачите можат да се откажат од алатката за индексирање на OpenAI.
Преку партнерства со големи медиуми како што се Hearst, Condé Nast, Axel Springer и News Corp., OpenAI им овозможува на партнерите контрола врз користењето содржина. Фрај е уверен дека пребарувањето во реално време ќе ја зголеми фактичката точност во целина, особено како што се приближуваат претседателските избори во САД.