4 мај, 2025
ПочетнаАВТОБИЗНе сите кросовери се погодни за зима

Не сите кросовери се погодни за зима

Не сите кросовери можат да се пофалат со сигурност во зимски работни услови. Многу љубители на автомобили, навикнати на концептот за погон на сите тркала, често мислат на кој било теренец како теренско возило способно да надмине различни пречки. Сопственикот на специјализиран сервисен центар открива за публикацијата njcar зошто сите модерни кросовери не можат да се справат со снежните наноси.

Системите за погон на сите тркала базирани на електромагнетни или хидраулични спојки се сè почести кај многу модели на кросовер. Ваквите технологии се секако поевтини од традиционалните системи со погон на сите тркала. Сепак, тие имаат голем број на ограничувања.

Спојката е механизам кој се состои од пакет елементи за триење кои се активираат со команда од контролната единица. Овој систем има можност за прилагодување на пренесениот вртежен момент во опсег од 0 до 100%. Во зависност од специфичниот тип на конструкција, заклучувањето може да се врши и електрично и хидраулично.

Сепак, оваа технологија има еден значаен недостаток – таа е склона кон прегревање. Тоа е затоа што е структурно дизајниран да им помогне на задните тркала да се справат со мали снежни области како што се паркинзи. Меѓутоа, ако автомобилот почне да се лизга во снегот дури и 3-5 минути, спојката може да се прегрее, а индикаторот на контролната табла веднаш ќе го активира проблемот. Како резултат на тоа, возачот мора да преземе мерки за ладење на спојката и рачно да го ископа автомобилот од снегот.

Хидрауличните системи се познати по нивната доверливост и способност да работат во режим на постојана спојка долги временски периоди. Сепак, постои еден важен детал што не може да се занемари – потребата од редовно менување на маслото во механизмот. Занемарувањето на оваа постапка може да доведе до многу непријатни последици – од вибрации и прегревање до целосен неуспех.

Ова е многу важно за користени автомобили, бидејќи многу возачи се ограничуваат на менување на маслото само во моторот, заборавајќи на постоењето на спојката. Значи, ако купите користен теренец со километража поголема од 50.000 km, паметно е веднаш да го смените маслото во системот за погон на четири тркала.

Во зима, кросоверите опремени со роботски менувач со две спојки можат да предизвикаат особена главоболка на нивниот сопственик. Овие менувачи имаат вградена заштита од прегревање, што на прв поглед звучи како предност. Меѓутоа, ако температурата на работната течност се издигне над дозволената норма, електрониката ќе предизвика автоматско отворање на конекторите. И ако тоа се случи на стрмен рид, ситуацијата може брзо да стане критична: автомобилот ќе почне да се тркала наназад, а ако возачот нема време да ги притисне сопирачките навреме, последиците може да бидат катастрофални.

Во главите на многу сопственици на автомобили, кросоверите со погон на сите тркала често се доживуваат како автомобили подготвени да ги совладаат сите теренски услови. Сакајќи да ја зголемат способноста да минуваат низ потежок терен, многумина одлучуваат да постават гуми за теренски патишта. Често, сепак, таквите промени не се погодни за самата машина, што доведува до дополнителни проблеми. Ова може драматично да го зголеми стресот на преносот, што доведува до зголемен ризик од дефект на овој главен уред.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП