Повеќе од 30 години по оригиналниот „F1“, „McLaren“ повторно го редефинира сегментот на хиперспортски автомобили со претставување на својот најмоќен модел за патувања досега.
Во 1992-ра година, „McLaren F1“ ја постави рамката за сите идни хиперавтомобили. Потоа, во 2012-та година, британскиот производител направи револуција во индустријата со својот прв хибриден хиперспортски автомобил, „P1“.

„McLaren W1“ се напојува од нов 4.0-литарски V8 со два турбополначи и помошна батерија.
Има вкупно 1.275 ks и максимален вртежен момент кој достигнува 1.340 Nm, што му овозможува да забрзува од 0-100 km/h за 2,7 секунди, а 0-200 за 5,8 секунди.
Електронски ограничената максимална брзина е 350 km/h, што е ист резултат како кај „McLaren P1“. Реално, повеќе не ви треба.

Но, бројките кажуваат само дел од приказната, колку и да се импресивни.
Новиот мотор наречен „MPH-8“ е направен од нула. Има 929 ks (683 kW) и најголема моќност од сите мотори на „McLaren“ во историјата: над 230 ks на литар волумен.
Црвената линија на тахометарот е на 9.200 вртежи во минута, додека двата турбополначи оживуваат на само 2.500 вртежи во минута.

На новиот V8 мотор му се придружува „Е-модулот“, кој се состои од електричен мотор, контролна единица и батерија од 1,4 kWh.
Тој нуди дополнителни 346 ks (255 kW) и му овозможува на „McLaren W1“ да помине само 2,6 километри само на електрична енергија.
Доволно за некој иден сопственик тивко да излезе од својот прекрасен имот на главниот пат.

Интересно е што новиот Е-модул на „McLaren“ тежи само 20 килограми. Вкупната тежина на сите хибридни компоненти е намалена за дури 40 kg во споредба со „P1“.
„McLaren W1“ има маса од само 1.400 kg.
Моќта се испраќа исклучиво на задните тркала благодарение на електронскиот диференцијал, а погонскиот систем е поврзан со осумстепен автоматски менувач.
Дизајнот се фокусира околу новата „монококна шасија“ на „Aeorcella“ на „McLaren“, која комбинира фиксна положба на седење со прилагодлив волан и педали, како и нови врати „Anhedral“.

Вграденото „Aeorcella“ седиште помогна да заштедите 7 cm меѓуоскино растојание, додека вратите „Anhedral“ го подобруваат протокот на воздух над предните браници.
„W1“ ја содржи новата „Race Active Chassis Control III“ на „McLaren“, која може да се конфигурира во три различни поставки: „Comfort“, „Sport“ и „Race“.
Шест клипни предни и четири клипни задни сопирачки клешти со карбон-керамички дискови помагаат брзо да се намали брзината на автомобилот.

Со 100 km/h, „McLaren W1“ застанува на 29 метри, а со 200 на час на само 100 метри.
„McLaren W1“ стандардно доаѓа со гуми „Pirelli P Zero Trofeo RS“ со димензии 265/35 напред и 335/30 назад.
Производителот нуди и гуми „P Zero R“ за поредовна употреба на патиштата, како и гуми „Pirelli P Zero Winter 2“.

„McLaren“ ќе создаде само 399 примероци на „W1“ и, како што би очекувале, сите тие се веќе резервирани.
И која е цената за сите овие неверојатни изведби? Па, 2,1 милиони долари. Многу или не, проценете сами.