„Mercedes“ планира да ја понуди следната генерација на „S-Class“ со мотори со внатрешно согорување и електричен погон.
Ова во суштина значи дека сегашниот седан „EQS“ ќе исчезне по само една генерација, но не пред очекуваниот фејслифт во средината на животот.
Актуелната „S-Class“ исто така добива фејслифт пред да премине на моделот од следната генерација.
Оваа важна објава ја даде извршниот директор на „Mercedes“, Ола Келениус во интервју за „Autocar“.
„Во иднина ќе има две ‘S’ класи – ‘SUS’ и електрични“, рече Калениус.
Извршниот директор во Штутгарт изјави дека двете верзии на водечкиот луксузен седан на брендот со трикрака ѕвезда ќе имаат сличен дизајн внатре и надвор.
Сепак, за разлика од „BMW“, чија серија „7“ („SUS“ верзија) и „i7“ (електрична) користат иста механичка платформа, тоа нема да биде случај со „S-Class“, пишува британскиот магазин, повикувајќи се на неименуван извор од „Mercedes“.
Електричната „S-Class“ се очекува да се базира на „MB.EA Large“, додека моделот на бензин ќе користи ажурирана итерација на тековниот хардвер „MRA“.
На крајот на јуни, Калениус ги отфрли гласините за прекин на платформата „MB.EA“, велејќи дека нејзиниот развој „работи со голема брзина“. Во новото интервју за „Autocar“, тој повторно го демантираше истиот извештај.
Во средината на мај, германското издание „Handelsblat“ објави дека архитектурата на следната генерација на електрични возила на „Mercedes“ била укината.
Со оглед на различните платформи, не треба да очекувате „S-Class SUS“ и „EV“ да бидат речиси идентични автомобили со „BMW Series 7“ и „i7“.
Седаните најверојатно ќе имаат различни пропорции со оглед на тоа што електричната платформа обично значи дека инженерите можат да го „истегнат“ меѓуоскиното растојание откако ќе го скратат настрешницата.
Без потреба од сместување на одредени механички делови, „пакувањето“ на „EV“ автомобилите е значително подобрено, поради што електричните возила обично се попространи од оние со „SUS“ мотори со слична големина.
Сепак, двата врвни модели на „Mercedes“ најверојатно ќе имаат повеќе заедничко од сегашните „S-Class“ и „EQS“.
Последниот беше широко критикуван за својот изглед, кој се очекува значително да се промени кога „EQS“ ќе се повлече.
Прерано е да се каже дали се работи на слична стратегија за следната генерација на „E-Class“, но ниту електричниот „EQE“ навистина не ги воодушеви фановите на „Mercedes“ со својот дизајн.